Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Glimti for nå skal jeg lege lillen,så skal jeg legge meg under teppet å der skal jeg ligge til øret er bra. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi god bedring. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Glimti for takk Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi da må jeg gå. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Glimti fordi du får kose deg. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Dermuzdel for jeg vurderer en strikkepinne. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Dermuzsdel fordi windowsinstallasjonsminnepennen virker ikke som den skal! 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Stian for nå opererer jeg øret mitt selv! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 (endret) Banner Nesa fordi, HVA?! Er du gal? Du kan jo ikke utføre kirurgisk inngrep på øret ditt selv! Du kommer til å blø i hjel, samtidig som du ødelegger øret ditt! Endret 12. februar 2011 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banenr Stian fordi jeg har ikke råd til å dra til legen så enten får ibuxen virke eller at jeg fyller øret med vann å lukker igjen eller at jeg gjør noe drastisk! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Nesa fordi hva er det som er galt med øret ditt egentlig? Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner stian for at necpc'n ikke kommer seg igjennom POST nå Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Crazyjoey fordi, hvorfor? Er det første gang du starter den opp? Kan være at noe ikke er koblet til. RAM kan være defekt, instillinger i BIOS kan være feil. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Crazyjoey for jeg vet ikke,men i går stakk å dunka det,så begynte det å komme veske av noe slag ut av det,nå er det borte men nå dunker å banker det å er skikkelig hovent også hører jeg ikke helt bra. prøver jeg å blåse ut proppen i øret i tillegg så smeller det å jeg blir svimmel Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner stian for at jeg har nettop installert mere ram, og den fungerte akkurat, men etter restart, nei da var den jammen død.. *feilsøke* Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Crazyjoey fordi Nesa må til legen! Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Dermuzdel fordi ejg håper det skal gå vekk av seg selv. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner dermuszdel for god bedring til nesa, og at det hjalp å spamme F12 tasten Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner Crazyjoey fordi ta ut den ene modulen, og se om det virker da. Prøv med begge (hver for seg), så finner du ut om en av de er defekte. Du må også passe på å ha dem i rett sokkel. Banner Nesa fordi du har nok ørebetennelse eller noe sånt. Du burde ringe til lege eller noe sånt og spør om råd, men de har vel stengt. Er det en plass du kan henvende deg? Legekontor/sykehus? De pleier å ha apotek osv der (ihvertfall her), så de kan nok gi råd. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 12. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 12. februar 2011 Banner stian for det er nok rett sokkel, men den rambrikkene jeg satt inn er på samme hastighet, men er fra en gammel maskin, første brikken jeg prøvde fra den maskinen ga flimring på skjermen, feil bilde og slike ting, så da tok jeg den andre, og den funker da den, om bare Fedora installasjonen hadde startet.. eller fortsatt.. ubuntu ville ikke logge inn fra livecd, fakk jeg blir gal snart! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå