AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimiti fordi jeg har vært i Indonesia Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi jeg gir faen! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti fordi jeg ble bannet av AyeAye, og du har fortsatt ikke svart på spørsmålet mitt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi det er så mye hyggeligere å ha DVDer stående i hyllen enn å ha noe stygge mapper med nedlastede filmer uten cover engang! Og så kunne ta disse DVDene og sett ei spilleren og kunne lese på å se på coveret istedefor en multifunksjonell tv! Det samme med CD forøvrig! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimiti fordi filmen er ferdig Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti fordi du kan fortsatt sette en DVD (eller en hvilken som helst plate) i PCens optiske drev... Med en liten HTPC som avspillingsenhet så har du akkurat det samme som en DVD/Blu-Ray avspiller, bare med mer avanserte funksjoner med flere muligheter. Liker selv å ha spill, filmer, album på fysiske plater. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi jeg snart må logge meg ut, spise og legge meg. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Stian og Glimiti fordi jeg og bøtta skal lalle nå Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi Glimti egentlig sa seg enig i at jeg hadde et poeng, i og med at han forble taus. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi det var på tide. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 banner glimiti for å ikke like meg Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi du er klarert til å legge deg! Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti fordi han unngikk en respons ved å endre tema. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) :sick: :sick: :sick: :sick: Banner Glimiti fordi jeg blir mer kvalm av deg Endret 6. desember 2010 av AyeAye Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye for å ikke banne. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti fordi AyeAye er spydig! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Banner Stian fordi ingen vil tømme bøtten min Endret 6. desember 2010 av AyeAye Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi følgende er aktive nå: Yahoo, Glimti, Google, CopyDog, StianAarskaug (S10QaN), xcomiii, ElmotriX, sawfish, Raven_Heart, Pokey, sovepute, raid2, Stigma, CamillaB, RavnTM, razh0r, AyeAye, AnonymousSuit, waddaf, adema, Rudde93, yavel, hungry hippo, redmix80, Sangesland, minhund, Nevnarion, Tj-nome, hacek, fjarle, Big Tone, Daniel Lange, robbern9292, Nitrius, HawP, Kim Spartacus, nayim, 2ball(s), cc, Hyrlen, Facebook, preje, Excelsion, MysticoN, Alliha, antilope118, blured, OlafG, MRustad, fiskebollebiff, Anarkorken, The Stig, iKent, Hansy, Habitats, BåGan, SuperadreMalin, Xenom, Alt-Ctrl, Cax, Skatteflyktning, redsox, Ourasi, cathped, Vizla, storken, Mendel, NIrD, Bretteville, daniel1111, karl-wilhelm, Eik, cs_, Fox, Kajac, Arriba, OddZen, Zalo Ultra, LostOblivion, Xcrtry, MikkelRev, Geir M, Ajaco, therealvebbi, Attityd, Tiugama Kaa, kjeLL//, killzoner, SaitekQ, SnapShoot, Sozinho, Clappy, Overdox, LIBERTINER*, apollox, Eysteinn inn illráði, Hyperio, Stoddart, Dracoknight, torboe, Nurk, OldMan, jonas_blomster, Aulie, Anonym_mann, Herr Brun, Kaktuz, wilzoo, Bearar, victoryseieren, Frankenfurter, Nafanua, Datafriken, kimaasen, rvenes, Bjornivar, TheNarsissist, Griken, JacobDW, jH-, Charlotte Q, Bosna, operg, Anathema, DurinVIII, Dassen, Djfreedo, Viewety, Core2Dude, Delta_hf, Ginecólogo Necrolamedor, Jefe, potetgulll, MartinF, kenzuke, Gapatrosten, Thomas-A, SnittLeif, weebl, Mayaman, meg0709, toth, norFHH, Sisyphus, Runar, Refsa, Jacques von Horn, Gamlemor, tvister, Skurupu Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti for å skrive så mange navn at jeg fikk hodepine. (Fikk faktisk hodepine.) Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimiti for å ha FP Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå