AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti for å være mer og mer enig. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimiti for å være glade i bannevennene Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye for å innbille seg ting... Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimiti for å være redd for å fortelle sannheten Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Banner Glimti fordi jeg vil. Banner AyeAye fordi han er redd for sannheten! Endret 6. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi de andre kommer til å banne oss i morgen for å ha spammet ned tråden med flere sider! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimiti fordi det klør i øynene Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Banner Glimti fordi det ikke er spam. Søppelpost brukes som betegnelse på uønsket reklame og annen masseutsendt informasjon som ikke er godkjent av mottakeren. Selv om begrepet hovedsakelig brukes om uønsket masseutsendt epost, omfatter det også masseutsendelser på diskusjonsfora (USENET, webforum, blogger, wiki), lynmeldingstjenester (irc, jabber, msn) og sms. EDIT: Banner AyeAye for å klø seg foran meg! Endret 6. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner StianAarskaug (S10QaN)fordi det alltid kalles spam når noen har skrevet side etter side. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti fordi da er det også spam i On-Topic trådene, hvis det du sier stemmer. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Stian fordi jeg er trøtt Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi du ka legge deg. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti fordi da er ikke han her for å holde deg med selskap! Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Stian fordi jeg vil se ferdig filmen på TV Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye for å prioritere dårlig. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye for å være avhengi av tv. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Glimti fordi jeg har ikke TV. De siste årene har jeg sett minimalt med TV. Lenke til kommentar
AyeAye Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner Stian fordi han ikke har TV Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 Banner AyeAye fordi det stort sett bare går søppel på tv. Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 6. desember 2010 Del Skrevet 6. desember 2010 (endret) Banner AyeAye fordi jeg skal få det snart, en gang. Trenger bare dekoder. Har tilgang i hybelen, så er litt bortkastet å ikke bruke tilbudet. EDIT: Banner Glimti fordi du har ikke lett godt nok. Det finnes faktisk noen kanaler som er ganske gode. Endret 6. desember 2010 av StianAarskaug (S10QaN) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå