After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias fordi det er begrenset hvor mye positivt du finner ved Oslo... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti fordi Oslo er landets mest moderne by. 1 Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Banner Kongen fordi jeg ikke visste før for noen uker siden at et annet navn på Oslo var Tigerstaden. Endret 4. februar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Therawyn for å besøke tråden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti fordi det er flott at veteranene vender tilbake. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias fordi så klart! Lenke til kommentar
Kea Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 (endret) Banner Kongen fordi jeg aldri forlot tråden, bare er ikke like aktiv her lenger. Banner Glimti for å være enig med Latias for engangs skyld. Endret 4. februar 2011 av Therawyn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner prinsessen fordi det er synd at du ikke er like aktiv lenger, men flott at du er her likevel. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias fordi enig. Så er hun den faste bannevennen min i tillegg. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti for å rangere bannerne. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias fordi hun ble det for lenge siden. Du var faktisk i tråden og skrev omtrent samtidig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti for å påstå at jeg har vært i tråden tidligere. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias fordi det ikke var her, men i tråden om du har sett brukeren over deg før eller ikke. Men det er ganske lenge siden. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti for å mene at det skjedde ting for lenge siden. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias for å tro at alt har skjedd nylig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti for å ha vært lenger på forumet enn meg. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias fordi jeg egentlig bare registrerte meg for et spørsmål ang. tatovering, men så ble jeg værende. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 4. februar 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti fordi jeg tror jeg begynte å lese her inne i 05/06, men gadd av en eller annen grunn å ikke registrere meg før i 08. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Latias fordi jeg leste igjennom hele kroppskunsttråden før jeg registrerte meg og det gikk over tre-fire kvelder om jeg husker riktig. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 4. februar 2011 Rapporter Del Skrevet 4. februar 2011 Banner Glimti fordi jeg var her og å leste litt nå og da før jeg gadd å registrere meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå