tidenesstorstespamkonto Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa_til_Nuffen fordi jeg ikke liker det stygge øyet hans Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Spamkontoen fordi jeg har sendt Nesa meldinger. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias for jeg har klart å søke opp personen han er visst en mann,men åssen han har fått nr mitt har jeg ikke peil på men han påstår at han sender å ringer feil,men nå har han holdt på siden i går å jeg har ikke peil på åssen jeg skal få han til og holde opp,jeg svarer ikke eller noe. Har du noen seriøse tips? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa fordi om han ringer igjen så sier du at du skal ringe purken om han ikke slutter. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias for det kan jeg prøve på. Akkurat fjerna sånn at jeg ikke har hemmelignr mer,siden jeg blei trua her så jeg betalte for og ha hemmlig nr men nå er det borte seff må det sette igang igjen da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa for det er trist å høre at du blir plaget hele tiden. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias for nå har det bare vart siden i går natt. Jeg sa atte hvis han ikke skjerpa seg kommer fettern min å tarn Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa fordi ble han skremt da? 1 Lenke til kommentar
The Barnacle Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Banner Nesa Latias fordi pizzaen var god Endret 3. februar 2011 av The Barnacle Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Barna fordi det var godt å høre, og takk for tipset. Skal smake den asap. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias for jeg har ikke hørt noe mer Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa fordi det er jo bra da. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias fordi jeg skal kjøpe Magicka. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Dermus for å kjøpe ting. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias fordi jeg må få lov til det. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Dermus fordi okay, du får lov. 1 Lenke til kommentar
Kmo... Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias for.. Nei. Spillet er skummelt. Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner kamaov for å ikke like Magicka. Jeg viste deg video av det før i dag! Lenke til kommentar
Kmo... Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Dermuszdel for å ha vist meg den... Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner kamaov fordi nå skal jeg til jenta jeg har møtt de siste par månedene. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå