After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi sønnen din er sint. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa fordi det er vel ikke uvanlig at toåringer er sinna en gang i blant. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner LAtias for neida,men jeg er ikke gud som klarer å få middagen til å koke fortere Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi er han sulten? Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Glimti for ja,men jeg får ikke ting til å koke fortere når ovnen står på maks koking. Han må bare lære seg og vente som alle andre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Glimti fordi nei, han liker bare at middagen blir kokt fort. Hva tror du? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias fordi det ikke nødvendigvis er sult som er svaret. Noen ganger bare barn utålmodige uansett hva det gjelder. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Glimti for han er sulten å utålmodig,å begge deler på en gang endre med at han hyler å skriker å slår. Å da må han i timeout noe som han hater mer enn alt. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa_til_Nuffene fordi du sikkert takler situasjonen. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Glimti for jeg takler den Værre med han som syns 2 minutter er hele livet omtrent. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa_til_Nuffene for å ikke ha vært innom tråden om å ha all makt i Norge på en stund. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa fordi han er bare to år, det blir litt urettferdig å kreve alt for mye av han. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Latias for han er snart to å ett halvt,å begynner jeg ikke nå vil jeg få problemer når han blir tre år! Siden han er faktisk i trassalderen å tester ut grenser for hva di er vært,og han kan sitte i timeout i 2 min siden han er 2 år! Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa for å være en streng mor. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Banner Latias fordi nå skal jeg på badet og så til byen en tur. Endret 3. februar 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Glimti fordi jeg kanskje skal besøke jenta i dag om hun har tid. 1 Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Glimti for jeg er ikke strengere enn andre mødre egentlig Kos deg i byen vennen Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 Banner Nesa for å sammenligne mødre. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 3. februar 2011 Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Banner Latias fordi kos deg med den jenta da. Endret 3. februar 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Latias Skrevet 3. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 3. februar 2011 (endret) Banner Glimti fordi takk, kos deg du også i byen. Endret 3. februar 2011 av Latias 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå