After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi husker du brukeren sissluss? Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti fordi jeg tror faktisk jeg har henne på MSN. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi jeg savner henne her på forumet. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti fordi hent henne tilbake da! 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi jeg har snakket med henne på facebook og hun er knapt på nettet om dagen. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti fordi det var jo synd. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi enig. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti fordi vi nok en gang er enige. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi det er en av de to revolusjonene bannetråden går igjenom. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti fordi hva er den andre da? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi den andre er at det knapt er banneveteraner tilbake. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti for å ikke være positiv til nye bannere. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi jeg er det, men trist at de gammle forsvinner da. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti fordi joda, men noen ganger er det greit å se framover. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias forid det er trist at ingen andre veteraner blir med framover da bortsett fra oss to og Dermuszdel. Lenke til kommentar
Nesa_til_Nuffene Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 (endret) Banner Glimti fordi jeg kanskje ikke får ny sakkyndig,jeg må kanskje sitte med han samme som ødela for meg sist gang så jeg må ringe for å få ny sakkyndig å krangle med rettssystemet noe som tar veldig veldig mye energi Endret 2. februar 2011 av Nesa_til_Nuffene Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti for å påstå at Dermus er en av veteranene. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias for Dermuszdel er da ganske dreven han. Banner Glimti fordi jeg kanskje ikke får ny sakkyndig,jeg må kanskje sitte med han samme som ødela for meg sist gang så jeg må ringe for å få ny sakkyndig å krangle med rettssystemet noe som tar veldig veldig mye energi Uffda. Håper det går bra. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 2. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Glimti fordi det der er ikke helt sant. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 2. februar 2011 Del Skrevet 2. februar 2011 Banner Latias fordi jeg vil si det såpass lenge som han har vært med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå