After Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias fordi man mangler et liv når man har interesse av å løpe rundt på en gresslette og sparke til en ball... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Banner Glimti fordi det er meget feil! Ikke si at du ikke liker å spille noen spill selv, som f.eks. ludo, yatsi, ski, billøp, videospill, andre brettspill osv. Det må være noe du liker. Du kan ikke si at andre sporter er så mye bedre enn fotball. Det er akkurat samme prinsippet! Banner Gypsy for han orker ikke sitte i timen,tenke,banne og mimre blir for mye for han. Husk han er gutt Vi andre er damer og menn Banner Nesa for å generalisere... Hvor mye hjernekapasitet, intelligens osv. man har, har ingenting med kjønn å gjøre... Hater gutt-vs-jente-diskusjoner (eller krangling somdet egentlig er)... Endret 1. februar 2011 av StianAarskaug (S10QaN) 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner StianAarskaug (S10QaN) for å innbille deg at du har makt til å banne to på en gang... Lenke til kommentar
AdNauseam Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Glimti for å unngå å respondere på kommentaren fordi han vet at jeg har rett. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Stian for å komme med et godt innlegg litt over på siden. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias fordi jeg er så hes at jeg ikke kan snakke. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Dermus for å ha problemer med halsen. 1 Lenke til kommentar
SHHHKSHHHK Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias fordi det ikke er morsomt. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Dermus fordi jeg vet. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias fordi jeg ikke fikk tak i noe av det jeg skulle ha i butikken. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Glimti fordi aktiviteten i denne tråden har falt betraktelig. Hvor er alle bannerne? 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias fordi det lurer jeg og på. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Glimti fordi vi burde starte kampanjer som får bannerne til å komme tilbake. 1 Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias fordi jeg har prøvd for lengst! Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias fordi her er jeg hvertfall. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 1. februar 2011 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Glimti fordi du trenger hjelp fra en ekspert. 1 Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Latias for å overse. Lenke til kommentar
After Dark Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 (endret) Banner Gypsy fordi jeg er den fremste eksperten her og jeg har alt prøvd. Endret 1. februar 2011 av Glimti Lenke til kommentar
Nalenu Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Glimti fordi det ryktes på bygda. Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 1. februar 2011 Del Skrevet 1. februar 2011 Banner Glimti fordi hvem har du prøvd å få tilbake? Du fikk faktisk meg til å bli med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå