Gå til innhold

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Glimti fordi, kan noen av dere vise til dokumentasjon til stiftelsen av baren?! Hvis ingen av dere kommer med noen vetige argumenter, blir jeg nødt til å legge 50% av baren til hver av dere. Og dere vil bli nødt til å samarbeide. Latias er fraværende fra jobben sier du? Hva har du til å si til ditt forsvar Latias? Kan du bevise at du er gammel nok til å drive/selge i baren, Latias?

Når det er sagt, kan jeg avbekrefte påstanden om at Latias ikke kan drive baren. Er han under 20 år, vil han nektes å servere eller selge i baren. Han kan derimot ha andre stillinger.

Endret av StianAarskaug (S10QaN)
Lenke til kommentar

Banner StianAarskaug (S10QaN) fordi LATIAS ER IKKE 20 ÅR OG KAN DERMED IKKE HA NOE SOM HELST MED EN BAR Å GJØRE OG DESSUTEN LEGGER HAN SEG ALTFOR TIDELIG PÅ KVELDEN TIL Å EIE OG/ELLER JOBBE MED EN BAR OG DET ER KUN NESA_TIL_NUFFENE OG JEG SOM HAR GJORT NOE SOM HELST MED DEN!

La oss snakke om noe annet nå.

Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi det bare er påstander mot påstander. Slik jeg ser det, trekker Glimti det lengste strået. Latias skal beholde 20% av administrator stillingen i bedriften, og Glimti får ansvaret for driften av baren. Jeg erklærer herved saken for stengt!

Lenke til kommentar

Banner Glimti fordi jeg eier baren, det er ikke jeg som serverer. Dessuten drikker Glimti seg full hver eneste kveld, og tar med seg en av de ansatte (Nesa) med på bakrommet hver natt. Er det slik oppførsel en bareier skal ha? Nei, for det er jo ikke han som eier baren.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Banner Latias fordi det ikke angår deg pga. alder!

Banner Glimti fordi jeg eier baren, det er ikke jeg som serverer. Dessuten drikker Glimti seg full hver eneste kveld, og tar med seg en av de ansatte (Nesa) med på bakrommet hver natt. Er det slik oppførsel en bareier skal ha? Nei, for det er jo ikke han som eier baren.

Trist for deg, men du eier faktisk INGEN TING Du er for ung, men jeg er selvsagt snill og tilbyr å dele med deg så snart du fyller 20 år.

Lenke til kommentar

Banner Latias fordi saken er stengt inntil videre. Jeg setter imidlertid igang en prosess med arbeidstilsynet hvor det ska gjennomgå kontroll og veiledning for alle ansatte i bedriften. I tillegg skal du og Glimti på møte/terapi hver Torsdag kl: 14:30. Dere får fortsatt lønn om dere blir trukket ut av skiftet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...