Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 21:09 Del Skrevet mandag kl 21:09 Banner SprengeMobil for vi Digger også den sangen der.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet mandag kl 22:24 Del Skrevet mandag kl 22:24 Banner cc trøtt nå 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet mandag kl 22:28 Del Skrevet mandag kl 22:28 Banner MR SPEED for å bli trøtt nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet mandag kl 23:41 Del Skrevet mandag kl 23:41 Banner SprengeMobil for vi er lysvåkne. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 00:41 Del Skrevet tirsdag kl 00:41 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å være lysvåkne, nå skal jeg i loppekassa. Endret tirsdag kl 00:42 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 00:43 Del Skrevet tirsdag kl 00:43 Banner SprengeMobil for vi ønsker deg en Godnatt. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 18:09 Del Skrevet tirsdag kl 18:09 Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet i 17 timer, nå jeg er oppe igjen for lengst! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:10 Del Skrevet tirsdag kl 18:10 Banner SprengeMobil for vi håper at du har en fin og god tirsdagskveld. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 18:12 Del Skrevet tirsdag kl 18:12 Banner Ciaran og Ciara for jeg sier takker og bukker og neier, det samme til dere også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 18:13 Del Skrevet tirsdag kl 18:13 Banner SprengeMobil for vi sier tusen takk tilbake. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 18:49 Del Skrevet tirsdag kl 18:49 Banner Ciaran og Ciara for jeg er 100% helt frisk etter forkjølelsen fra forrige uke! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:04 Del Skrevet tirsdag kl 19:04 Banner SprengeMobil for det er vi glade for å høre, vi er også 100% friske fra forkjølelsen begge to. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:19 Del Skrevet tirsdag kl 19:19 Banner Ciaran og Ciara for nå tok jeg meg ei skål med Froot Loops. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:22 Del Skrevet tirsdag kl 19:22 Banner SprengeMobil for vi tok oss hver vår lille skål med nøtter nå i sted.🥣🥣🥜🥜😋😋 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet tirsdag kl 19:30 Del Skrevet tirsdag kl 19:30 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å også ta seg hver sin lille skål, dog med noe annet i. Endret tirsdag kl 19:30 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:35 Del Skrevet tirsdag kl 19:35 Banner SprengeMobil for til helgen skal vi ta oss skåler med potetgull i.🥣🥣🟡🟡😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:51 Del Skrevet tirsdag kl 19:51 Banner CC torssdag hente SD å hente Q3 Fredag tørke støv av lego satt på vent angsten 😀 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 19:54 Del Skrevet tirsdag kl 19:54 Banner MR SPEED for vi håper at angsten roer seg litt sånn at du får hentet Q3 på torsdag.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet tirsdag kl 19:56 Del Skrevet tirsdag kl 19:56 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Banner MR SPEED for vi håper at angsten roer seg litt sånn at du får hentet Q3 på torsdag.😊😊☺️☺️ Banner CC JEG SITTE HER LITTE NULL SPILL LITT MUSIKK DA NÅ BULL ANGST I DAG 👍👍🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet tirsdag kl 20:01 Del Skrevet tirsdag kl 20:01 Banner MR SPEED for vi er glade for å høre at du har null angst i dag.🥰🥰♥️♥️ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå