MR SPEED Skrevet torsdag kl 22:52 Del Skrevet torsdag kl 22:52 Banner CC bare forklarer forskjellen de smertene litt vont…. Ikke som jeg hadde øreverk da var jeg tabbe lett misbruker 8 esker paracet å ibux men kan jeg ja er Android konsoll fikk den bursdagen spille den kan tåle smerter sitter spiller RESIDENT EVIL 3 NEMESIS tenkte hjelper den på angsten min er kronisk angt 3d spill angst vr angst men RG 406V NULL ANGST SPILLET HARDT I 2 dGer null angst endelig spille 😊 igjen 😁👍😊😍🥰❤️yeah hvis bilde driter i det den 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 22:56 Del Skrevet torsdag kl 22:56 Banner MR SPEED for vi er glade for at du forklarer for oss, og forresten et skikkelig flott bilde der.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet torsdag kl 23:05 Del Skrevet torsdag kl 23:05 Banner CC jeg forklarte att jeg ble medesin misbruker igjen det er fra før eplepsi medisinene vær dag 😢 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:10 Del Skrevet torsdag kl 23:10 Banner MR SPEED for ok, vi forstår. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet torsdag kl 23:54 Del Skrevet torsdag kl 23:54 Banner Ciaran og Ciara for å ha blitt fortalt av MR SPEED. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet torsdag kl 23:58 Del Skrevet torsdag kl 23:58 Banner SprengeMobil for vi kan bekrefte at det stemmer. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 00:13 Del Skrevet fredag kl 00:13 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at det stemmer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 00:15 Del Skrevet fredag kl 00:15 Banner SprengeMobil, for vi ser at du så bekreftelsen vår. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 00:20 Del Skrevet fredag kl 00:20 Banner Ciaran og Ciara for å se hva jeg nettopp så. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 00:23 Del Skrevet fredag kl 00:23 Banner SprengeMobil for vi så akkurat det. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 18:52 Del Skrevet fredag kl 18:52 Banner Ciaran og Ciara for jeg er litt bedre nå, er litt småtett i nesa, men jeg er ikke noe sår i halsen lenger. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 18:58 Del Skrevet fredag kl 18:58 Banner SprengeMobil for vi er glade for å høre at du er bedre i halsen nå. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 19:33 Del Skrevet fredag kl 19:33 Banner Ciaran og Ciara for det er bra! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 19:44 Del Skrevet fredag kl 19:44 Banner SprengeMobil for vi har vært igjennom en skikkelig omgang med forkjølelse begge to, så vi vet hvilket herk sånt er. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 20:13 Del Skrevet fredag kl 20:13 Banner Ciaran og Ciara for jeg vet også hvilket herk sånt er. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 20:15 Del Skrevet fredag kl 20:15 Banner SprengeMobil, for vi sier at forkjølelse det vil vi ikke ha. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 20:35 Del Skrevet fredag kl 20:35 Banner Ciaran og Ciara for å få meg til å gå i tenkeboksen i et par minutter angående banneidéer. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 20:38 Del Skrevet fredag kl 20:38 Banner SprengeMobil, for vi har også vært i tenkeboksen angående banneideer. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet fredag kl 20:39 Del Skrevet fredag kl 20:39 Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at også de to har vært i tenkeboksen. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet fredag kl 20:44 Del Skrevet fredag kl 20:44 Banner SprengeMobil for vi synes at det er viktig å også velge tenkeboksen, og ikke bare flimreboksen.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå