Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. februar Del Skrevet 3. februar Banner MR SPEED for vi orker ikke bruke mer penger på det nå.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner Ciaran og Ciara for å spare, og det er bra! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner SprengeMobil, for vi er fornøyde med å bare ha NRK-kanalene på tv-en (flimreboksen) vår. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner Ciaran og Ciara for å kun ha NRK-kanalene på flimreboksen deres. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner SprengeMobil for når vi bare kan se på NRK-kanalene så slipper vi reklameavbrudd i programmer.😉😉 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner Ciaran og Ciara for å ikke orke andre TV-kanaler (f.eks. TV 2 og Discoverys kanaler) pga nettopp reklamer. Jeg personlig takler reklameavbrudd, for da bruker jeg de til f.eks helt andre ting før programmene er tilbake. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner SprengeMobil for vi irriterer oss litt over reklameavbrudd, så derfor har vi valgt å bare ha NRK. Men det er nå vår mening da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner Ciaran og Ciara for jeg skjønner. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner SprengeMobil for vi ser egentlig ikke så mye på tv selv om vi har fått oss tv igjen. vi bare titter på tv sånn nå og da. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner Ciaran og Ciara for jeg titter også på TV nå og da. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner SprengeMobil for vi to kommer ikke til å bli noen tv slaver heldigvis.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner Ciaran og Ciara for jeg er heller ikke TV-slave heldigvis. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 4. februar Del Skrevet 4. februar Banner SprengeMobil for det synes vi er veldig bra. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner DO RULL 1 å 2 😝😝dere vet hva det er hvis ikke bruke Google.no 😁😁 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner MR SPEED for vi ser at du banner doruller her nå.🧻🧻😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner CC nei Vazelina bilopphøggers er det da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner MR SPEED for vi Digger Vazelina Bilopphøggers.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner Ciaran og Ciara for det gjør jeg også! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner SprengeMobil for vi Digger bra musikk. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner CC jeg digger HLA 😁😁❤️❤️😊😊😍😍 er et VR SPILL ❤️❤️👍👍Half Life Alxy mitt favoritt vr spill ❤️❤️😁😁😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå