MR SPEED Skrevet lørdag kl 19:45 Del Skrevet lørdag kl 19:45 (endret) Banner CC In the beginning Back in 1955 Man didn't know 'bout a rock 'n' roll show And all that jive The white man had the schmaltz The black man had the blues No one knew what they was gonna do But Tschaikovsky had the news, he said Let there be sound, and there was sound Let there be light, and there was light Let there be drums, there was drums Let there be guitar, there was guitar Oh, let there be rock! @N-4K0 😜😜😜😜😜😜😜 ikke klage jeg gjør det ikke da du slenger med sjefen 🙄 Endret lørdag kl 19:46 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 19:47 Del Skrevet lørdag kl 19:47 Banner MR SPEED for vi ser at du poster kule AC/DC logoer her.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet lørdag kl 20:05 Del Skrevet lørdag kl 20:05 Banner CC helt enig der 😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet lørdag kl 20:08 Del Skrevet lørdag kl 20:08 Banner MR SPEED for vi Digger AC/DC.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet i går, 13:01 Del Skrevet i går, 13:01 Banner Cia for å digge vekselstrøm/likestrøm. MR SPEED skrev (17 timer siden): ikke klage jeg gjør det ikke da du slenger med sjefen 🙄 Hæ? Mener du slenger med kjeften? Når har jeg gjort det? 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:51 Del Skrevet i går, 17:51 Banner N-4K0 for vi lurer også på det samme som du lurer på der.🤔🤔 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 18:17 Del Skrevet i går, 18:17 Banner CC han skriver det lengre opp 👎 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:21 Del Skrevet i går, 18:21 Banner MR SPEED for vi så ikke noe sånt vi.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 18:29 Del Skrevet i går, 18:29 (endret) N-4K0 skrev (5 timer siden): Banner Cia for å digge vekselstrøm/likestrøm. Hæ? Mener du slenger med kjeften? Når har jeg gjort det? Banner CC si til @N-4K0 ble litt feil ble irritert på @SprengeMobil for det han skriver skrev problemet kan ikke bruke så mye pc samme er det med spilling angst mobil er nesten ikke angst da så dermed basta må jeg bruke da da så @N-4K0 skrev ble terge litt til da Endret i går, 18:34 av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 18:33 Del Skrevet i går, 18:33 Banner MR SPEED for vi håper at du har en fin kveld.🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå