SprengeMobil Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Banner Ciaran og Ciara for jeg sier også Tusen Takk. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Banner SprengeMobil for vi ønsker deg en fin og god nyttårsaften.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Banner Ciaran og Ciara for jeg takker og bukker og neier, og jeg ønsker dere to også en fin og god nyttårsaften. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. desember 2024 Del Skrevet 31. desember 2024 Banner SprengeMobil for vi sier Tusen Takk, og vi håper at 2025 blir et fint og godt år. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet onsdag kl 00:24 Del Skrevet onsdag kl 00:24 Nyttårsbanner Cia for første post i 2025 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 00:35 Del Skrevet onsdag kl 00:35 Banner @N-4K0 for vi ønsker deg og dine et godt nyttår.🥳🥳🎆🎆🎇🎇🌠🌠 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet onsdag kl 12:30 Del Skrevet onsdag kl 12:30 Banner CC godt nytt år sier en gang til —-> 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet onsdag kl 18:08 Del Skrevet onsdag kl 18:08 Banner MR SPEED for vi lirer av oss Godt Nyttår hilsener her inne.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet i går, 11:46 Del Skrevet i går, 11:46 (endret) SprengeMobil skrev (På 30.12.2024 den 12.56): Banner Ciaran og Ciara for å se at MR SPEED linket til Wikipedia-artikkelen om Wii. MR SPEED, husk å ta bort m'en i linken etter no, så slipper man å få den der mobilversjonen av Wikipedia, for mobilversjonen av Wikipedia er så teit! CC, banner dere for og se at Spre-M syns at mobilversjonen av Wikipedia er teit på forrige side. Jeg syns ikke det. 😏😏 Endret i går, 11:49 av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 17:50 Del Skrevet i går, 17:50 Banner TheDarkSycamore-SCM for vi bruker ikke mobiler på nett, så vi vet ikke hvordan mobilversjonen av Wikipedia er. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet i går, 18:57 Del Skrevet i går, 18:57 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å ikke bruker mobiler på nett. Endret i går, 18:57 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:03 Del Skrevet i går, 19:03 Banner SprengeMobil for vi bruker bare pc på nett. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet i går, 19:08 Del Skrevet i går, 19:08 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Banner SprengeMobil for vi bruker bare pc på nett. Banner CC de bruker bare pc 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet i går, 19:10 Del Skrevet i går, 19:10 Banner MR SPEED for vi kan bekrefte at det stemmer.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå