Entern Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem en finfin tirsdag 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Banner Entern for å bruke ordet finfin, for det liker jeg veldig godt. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Banner Pott for å like ordet finfin og jeg høyner med finfinfin. 2 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Jeg må banne N-4 høyt av glede, for dette er rett og slett flottflott! 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene synes at dette er både fintfint og flottflott vi.😊😊🥰🥰 2 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Banner Cia og Pott for å være finfine og flottflotte mennesker 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Banner N-4 og takk-takkelakker så mange ganger for det! 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli Del Skrevet 23. juli Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene synes at alle våre Forumvenner er finefine og flotteflotte mennesker.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli CC, banner dere for og syns jeg er fin og flott. 😃🙃🙃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er kul og grei.😎😎😊😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli CC, banner dere for nå påstår de at jeg er kul og grei. 🙃🙃 Edit: Det er jo koselig høre da. 🤗🤗 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene er glade for at vi har blitt kjent med deg og alle våre forumvenner.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner Cassidy Tvillingene for jeg er også veldig glad for at jeg har blitt kjent med dem og de andre finfine folka her på Lekeplassen 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner Entern for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og så er vi enige med deg der.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner Cassidy Tvillingene fordi vi er enige 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner Entern for nå skal Cassidy Tvillingene straks spise lunsj så da snakkes vi i kveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem god lunsj 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner Entern for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juli Del Skrevet 24. juli Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene er TusenTakkGutten og TusenTakkJenten vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå