Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. juli 2024 Del Skrevet 1. juli 2024 Banner @Sviskepott for Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 God formiddagsbanning til C&C, for nå er det snart lønsj igjen. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene håper at du hadde en god lunsj.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene håper at du hadde en god lunsj.😊😊 Jotakkebanner C&C for jeg hadde to skiver brød med knivkuttet jarlsberg på, kalverull og vanlig tillegg. Majo inkludert. Må ha det liksom. Jeg er veldig glad i alt av majones og salater med majo i. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner Majonespott for å digge majones, jeg liker det og, men må bruke lettmajones. 1 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene liker vanlig majones bedre enn lettmajones.😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner C&C for all majones er god. Nesten. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene liker å bruke majones på laks, ørret og reker.🐟🐟🐟🐟🦐🦐😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 (endret) Banner CC Bruker majones på skinke postei oppskrift 1 pakke skinke😀 1 pakke stek😀 1 rød løk😀 de 3 med 😀 har de oppi en foodprosessor full guffe er helt fint ha opp en tube majones bland det sammen 🤙👍 ha det på brød ☺️ Endret 2. juli 2024 av MR SPEED 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene husker at du ga oss skinkeposteioppskriften på PM, vi lagde den og skinkeposteien var skikkelig digg.😋😋🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): majones på laks, ørret Høres rart ut for meg, men aldri prøvd det, så. Vanlig majones er sikkert bedre på smak, men det blir for mye fett for fordøyelsen min. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene mener røkelaks og røkeørret som er det vi har majones på.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 (endret) Banner CC tar dere å blander dere majones å ketchup da får dere dressing da ☺️☺️ Endret 2. juli 2024 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes ikke at den komboen høres noe god ut vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (3 minutter siden): Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes ikke at den komboen høres noe god ut vi.😉😉 Banner CC PRØVE FØRST ETTER KAN SI OM ER GOOD ☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sier bare at vi ikke synes at ketchup og majones sammen høres noe godt ut.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner Cassidy Tvillingene for det er jeg helt enig med dem i 😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner Entern for en sånn blanding får man ikke servert nede på havnecafeen til Cassidy Tvillingene.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner Cassidy Tvillingene for nå ble jeg lettet 😅😅😉😉 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. juli 2024 Del Skrevet 2. juli 2024 Banner Entern for Cassidy Tvillingene kommer nok ikke til å prøve den blandingen.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå