Entern Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner Cassidy Tvillingene for det stemmer, men jeg liker det aller meste av iskrem da 😍 men aller best pistasj 😍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner Entern for Cassidy Tvillingene liker godt kombo mellom pistasj og kirsebær iskrem.🍦🍦🟢🟢🍒🍒😋😋 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner Cia for jeg har ikke smakt pistasjis på mange år, men husker at det ikke er noe for meg. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene finnes ikke kresne når det kommer til iskrem, vi liker omtrent all iskrem.🍦🍦🍨🍨🍧🍧😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner Cassidy Tvillingene for sånn er jeg og 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner Entern for Cassidy Tvillingene må ha to ting for at det skal bli sommer for oss, det er iskrem og skalldyr.🍦🍦🍨🍨🍧🍧🦐🦐🦀🦀🦞🦞😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner CC sommeren er her blir herlige 27 varme grader i morgen her ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. juni Rapporter Del Skrevet 26. juni Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene liker ikke sånn varme, vi har rødt hår og melkehvit hud så vi tåler ikke solsteik.🥵🥵 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Cia for solsteik er det verste for meg og. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene liker best overskyet oppholdsvær.☁️☁️😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni (endret) Banner CC liker snurring med buen sidna hum er blir frokosten snart Endret 27. juni av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Speed for jeg har spist ristet brød med karbonade, stekte egg og ketchup 😋 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner @N-4K0 for jeg har spist pizza 🍕🍕🍕🍕🍕 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner @Entern han spist pizza i dag 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner @MR SPEED for det stemmer, jeg har spist pizza i dag 🍕 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Entern for Cassidy Tvillingene Elsker Pizza.🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕🍕😋😋 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner CC jeg elsker ❤️❤️JKP❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner MR SPEED for hva er JKP????? 1 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Entern for jeg lurer og på hva JKP er for noe? 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. juni Rapporter Del Skrevet 27. juni Banner Valkyrje for Cassidy Tvillingene lurer også på hva JKP er.😊😊 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå