SprengeMobil Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner MR SPEED for å påstå at jeg heter CC. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gjetter at det ble litt samtidighetsposter her nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner Ciaran og Ciara for jeg fortsetter fra forrige side, og før jeg reiste hjem fra Tromsø igår slik at jeg kunne rekke Spanias Grand Prix i Formel 1, var jeg innom verdens nordligste McDonald's, og der spiste jeg en dobbel Quarter Pounder-meny, takket være dere to, den er toppers! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner @SprengeMobil bruk opp kvota mi 🥲 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner MR SPEED for å poste en skjermdump fra sin egen iPhone. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har spist fast hver vår doble Quarter Pounder meny på McDonalds, siden vi var 11 år gamle.🍔🍔🍟🍟🥤🥤 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni (endret) Banner Ciaran og Ciara for det var utsolgt for BigMac igår, dermed tenkte jeg på deres favorittmeny, så jeg måtte prøve ut den. Endret 24. juni av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner SprengeMobil for regnet plasket ned her i Bergen også i går, så det ble heller ikke noe St. Hans bål på oss heller. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner SM TOK FYR HER RØYKEN 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner MR SPEED for nå ser Cassidy Tvillingene at det postes på spreng her inne.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner Ciaran og Ciara for nå må jeg stikke å se Kroatia-Italia i EM, så snakkes etterpå. Sjallabais! 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni Banner CC ikke tok røyken fyr sluttet med den nikotin dritten da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. juni Rapporter Del Skrevet 24. juni (endret) Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene håper at SprengeMobil koser seg med fotballkampen.⚽⚽ Endret 24. juni av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Banner Cia for dobbel Quarter Pounder burde kalles Half-Pounder, siden det er det det teknisk sett blir. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene vet ikke om vi er helt enige der.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Banner Cia for det blir jo det samme som å si "dobbelkvart" istedet for "halv", det høres kanskje ikke like bra ut, men logikken har falt av lasset 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Banner N-4K0 for det er dobbel karbonade i dobbel Quarter Pounder, så derfor ser Cassidy Tvillingene på den som dobbel.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Banner Cia for jeg skjønner den 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene synes at det også burde vært dobbel pommes frites og dobbel brus i menyen, for da hadde den vært dobbel uten diskusjon.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. juni Rapporter Del Skrevet 25. juni Banner DOBBEL QUARTER PUNDER for det er helt dobbel CC 😜😜😝😝🤪🤪 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå