Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at du sender lenker til mange kule Legosett her.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 minutt siden): Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at du sender lenker til mange kule Legosett her.😎😎🥰🥰 Banner CC ET ER UTGÅTT LEGO SELGER DET IKKE MERE FÅR KJØPT 4000.kr er et sted på NETTET DA se pm 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Banner Speed for å se på utgått Lego. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene håper at dere alle har en fin og god fredagskveld.♥️♥️ 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Banner Cia for ha en fin kveld, eller rettere sagt natt, selv 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene håper at du har en fin natt.😊😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Banner Cassidy Tvillingene fordi jeg håper både de og N-4K0 har en fin natt til lørdag 😊😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. juni Rapporter Del Skrevet 21. juni Banner Entern for Cassidy Tvillingene ønsker deg en finjuninatt.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner CC SIER RIKTIG GOOD NATT TIL ALLE HER 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner @MR SPEED for Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt vår gode venn.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner Cia for jeg har spilt Minecraft og jobbet litt med teksturering av et lite tårn. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner N-4K0 for å ønske han lykke til med tårnbyggingen 😀 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner @Entern lykke til @N-4K0 👍 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner MR SPEED for å ønske han god lørdag 😄 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Ent, banner deg for og rope navnet til Mr-$. 🥴🥴🥴 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner Sycen for å banne Ent for å banne Speed med CAPS LOCK. @Entern tårnet er for lengst ferdig, jeg driver med teksturering pga. at jeg bygde det i bare én blokktype for enkelthetens skyld + at jeg skal fikse kanten på muren øverst, det som (etter litt leting på Wikipedia) på fagspråket kalles krenelering, det du ofte ser på typiske slott som er den (ofte firkantete) taggete kanten øverst. https://no.wikipedia.org/wiki/Krenelering 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner @N-4K0 for å takke for forklaringen og ønske lykke til videre med arbeidet med tårnet 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni (endret) Ent, banner deg for og bølle seg frem. 🥴🥴🥴 Nako, banner deg for tagge han Ent. Endret 22. juni av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Banner Sycen for å mene at Ent bannebøller 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. juni Rapporter Del Skrevet 22. juni Nako, banner deg for og jeipe. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå