Sviskepott Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai @Entern takkebannes med et smil og må si meg enig i at gjensynet er av det gjensidige. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner @Sviskepott fordi jeg håper hun har en kjempehyggelig langhelg 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner @Entern og svarer at hun har det helt ok. Ingenting som skjer her, men alt er helt greit. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner @Sviskepott for sånn er det her og, bortsett fra at jeg og fattern har gått en tur vi ikke har gått før 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Da gåturbanner jeg dere begge to, for slikt kan være trivelig for meg også. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner Sviskepott fordi jeg tror du og ville likt den turen 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner @Entern fordi det tror jeg også...men har dere begynt å tenke på bading på turene deres? 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner @Sviskepott fordi vi ikke har vurdert bading men vi gikk tur langs Mjøsa i dag 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner tilbake i forståelse, for Mjøsa kan jo ikke ha TRE stolte svaner flytende omkring. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å få besøk av deg her.😊😊🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Takk. Banner C&C med største vennskapelige fornøyelse tilbake. 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner @Sviskepott hei SVISKA ❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner Ent for alle ble glade for å se Potten igjen 😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner N-4K0 for det har han helt rett i 😊👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai (endret) Ent, banner deg for jeg savner Appelsinselger. 😔😔 Hun finnes ikke lengere her inne. Endret 19. mai av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Banner @TheDarkSycamore - SCM for jeg kjenner ikke Appelsinselger, men bår du likte henne så godt var hun nok hyggelig og morsom 😊 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai Entern skrev (31 minutter siden): Banner @TheDarkSycamore - SCM for jeg kjenner ikke Appelsinselger, men bår du likte henne så godt var hun nok hyggelig og morsom 😊 Ent, banner deg for hun fikk hjelp og fjerne brukeren sin og sine spor her inne. Hun er utrolig hyggelig og flott dame. Skulle gjerne teget henne, men det nytter ikke når hun har fått hjelp og slettet profilen sin for godt. Hun er virkelig dypt savnet, spesielt av meg. 😢😢😭 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 19. mai Del Skrevet 19. mai TheDarkSycamore - SCM skrev (41 minutter siden): Ent, banner deg for hun fikk hjelp og fjerne brukeren sin og sine spor her inne. Hun er utrolig hyggelig og flott dame. Skulle gjerne teget henne, men det nytter ikke når hun har fått hjelp og slettet profilen sin for godt. Hun er virkelig dypt savnet, spesielt av meg. 😢😢😭 Banner @TheDarkSycamore - SCM for det var veldig trist å høre 😞😞😞😞😞😞 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå