Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @MR SPEED og takker, for det går litt bedre på en måte, men er veldig trøtt og sliten av noen grunner. Tåler ikke våren, pollen og sterkt lys og en del ting som ikke stopper før det har blitt høst igjen. Akk ja, men hyggelig å se deg her da. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai (endret) Banner Sviskepott for jeg lurer også på hvordan @Sviskepott har det Endret 5. mai av Entern 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @Entern for vennlig nysgjerrighet; ser ut til å bli en vår/sommer med litt mindre energi enn jeg hadde håpet. Langturer i skog og mark er nok utelukket denne gangen. Velger å se frem til å kunne gjøre det igjen en gang neste år kanskje. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @Sviskepott for jeg håper du har en ganske fin vår likevel Våren har jo vært rar i år Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Det banner jeg @Entern for å si, for han har helt rett. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @Sviskepott for vi får håpe at sommeren blir fin Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @Entern, for en sommer i temperert skygge innendørs og med viftene i gang...den kan også bli en bra en. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @Sviskepott for sånn liker jeg også å ha det 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @Entern og tenker at jeg skal stikke nesa ut veldig kort, så huden får litt sol, men jeg steiker meg ikke. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner @Sviskepott for å ønske henne god tur i finværet 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner Ent for jeg tåler heller ikke sterkt lys, jeg er dessverre sensitiv for sterkt lys. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene håper at dere alle har en flottsøndag.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner C&C ang det samme ønsket, for jeg håper vi alle har en levelig dag uansett hva vi gjør. 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner Pott for det er fint å se deg igjen og jeg håper du får en fin vår og sommer til tross for pollenet 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene synes også at det er fint å se Sviskepott her, for vi har savnet henne her.♥️♥️ 1 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner Cia for å også være en Savnepott. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner N-4K0 for du mener vel at Cassidy Tvillingene er to Savnepotter.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem god søndagskveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner Entern for Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godsøndagskveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. mai Del Skrevet 5. mai Banner Ciaran og Ciara for jeg er tilbake etter å ha sett et meget spennende Miami Grand Prix i Formel 1, hvor Lando Norris tok sin første seier! I tillegg løpte jeg 16,34 kilometer på Wings for Life World Run tidligere igår, hvor jeg deltok for fjerde gang! 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå