Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Banner Entern for å være enig med Cassidy Tvillingene der.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Banner Cassidy Tvillingene fordi ENIGHETSGJENGEN 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. april Del Skrevet 26. april Banner Entern for Cassidy Tvillingene Megadigger Enighetsgjengen.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april (endret) CC, banner dere for nå fikk dere meg til og synge. Hvis du møter noen som er søt og kjekk og du blir forelsket, ganske vekk Da kan denne sangen sikkert hjelpe til slik at du får sagt det du vil Jeg megadigger, digger, digger, digger deg Du er så søt og snill og grei Jeg megadigger, digger, digger, digger deg Ja,du er alt for meg I love you og jeg har deg kjær Og når du er meg nær Da vet jeg at jeg megadigger, digger, digger, digger deg Og håper at du megadigger, digger meg Sitter du på benken med din hjertevenn Kremter du og hoster smått om sen Da kan denne sangen sikkert hjelpe til Slik at du får sagt det du vil Jeg megadigger, digger, digger, digger deg Du er så søt og snill og grei Jeg megadigger, digger, digger, digger deg Ja, du er alt for meg I love you og jeg har deg kjær Og når du er meg nær Jeg megadigger at jeg digger, digger, digger, digger deg Og håper at du megadigger, digger meg Jeg megadigger, digger, digger, digger deg Du er så søt og snill og grei Jeg megadigger, digger, digger, digger deg Ja, du er alt for meg I love you og jeg har deg kjær Og når du er meg nær Jeg megadigger at jeg digger, digger, digger, digger deg Og håper at du megadigger, digger meg Og håper at du megadigger, digger meg Endret 27. april av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner @TheDarkSycamore - SCM for nå synger han for Cassidy Tvillingene. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Ent, banner deg for og ikke synge noe som helst. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner SCM for nå vil han at jeg skal synge for han 🤪🤣 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Entern skrev (20 minutter siden): Banner SCM for nå vil han at jeg skal synge for han 🤪🤣 Ent, banner deg for, jah jeg vil at du skal synge omvendt god morgen sang til meg nå. 😜🤪😴💤😴💤💤😴😛😝 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner @TheDarkSycamore - SCM for nå vil han jeg skal synge omvendt for morgen for han 😁 men jeg ønsker ham i alle fall en god omvendt morgen 😴😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner Ent for her ønskes det omvendt god morgen i hytt og gevær (omvendt god morgen blir vel egentlig dårlig morgen, evt. dårlig kveld) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner @N-4K0 pizza til frokost 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner Speed for den ser så j**lig god ut 😋 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april N-4K0 skrev (2 timer siden): Banner Speed for den ser så j**lig god ut 😋 sorry @N-4K0 glemte nå cøliakien din 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ønsker dere alle sammen en hyggelig og koselig lørdag.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner Cia for jeg håper dere også har en fin dag 😊 MR SPEED skrev (3 timer siden): sorry @N-4K0 glemte nå cøliakien din Ikke cøliaki, bare intoleranse, men jeg har ingen problemer med at du poster bilder av pizza og div. mat jeg ikke kan spise 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene ser at du glemte å banne her nå.😉😉 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem god lørdagskveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner Entern for Tusen Takk, Cassidy Tvillingene ønsker deg også en godlørdagskveld.😊😊🥰🥰 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner Cassidy Tvillingene for å takke, og fordi jeg håper de koser seg 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 27. april Del Skrevet 27. april Banner ONE NATTA DERE…..😁 Da må dere ha behagelig natt❤️ logger av nå riktig GOOD natt ♥️ husk ha våte drømmer da 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå