Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Banner MR SPEED for nå synes Cassidy Tvillingene at det blir litt for mange avsporinger og tagginger her, plis ikke ødelegg denne tråden og leken her med så mange avsporinger og tagginger.😊😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april (endret) Banner cc yes sir sir prøver bare få å gi ho @Oxalidaceaee noen tråder her slutt ferdig nå yes yes siste taging nå Endret 10. april av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ville bare si ifra, for det er andre som banner her som ikke liker feilbanninger og avsporinger vet du, vi ville bare si ifra.😊😊 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (4 minutter siden): Banner @Oxalidaceaee plz i love you 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april (endret) Banner søta si i fra til cc soory alle 3 ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Endret 10. april av MR SPEED 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april (endret) Banner MR SPEED for å hindre Cassidy Tvillingene i å banne nykommeren her i tråden.😉😉 Endret 10. april av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Oxalidaceaee Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april MR SPEED skrev (6 minutter siden): Banner cc yes sir sir prøver bare få å gi ho @Oxalidaceaee noen tråder her slutt ferdig nå yes yes siste taging nå 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Banner @Oxalidaceaee for Cassidy Tvillingene må minne på at man banner brukeren over seg i denne tråden, plis ikke avspor leken.😊😊 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (22 minutter siden): Banner @Oxalidaceaee for Cassidy Tvillingene må minne på at man banner brukeren over seg i denne tråden, plis ikke avspor leken.😊😊 Banner cc dere vile ikke ha tagging bestem dere får jeg love tagge dere eller ikke lurer bare ikke sint på dere eller forumet eller de som skriver her bare det lureriet arg Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april (endret) Banner Cassidy Tvillingene for det støtter jeg dem 100% i 😊😊👍👍 Og banner MR SPEED av en grunn jeg ikke kommer på i øyeblikket 🫥 Endret 10. april av Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Banner Entern for å snike i køen, sånn at Cassidy Tvillingene ikke fikk banne MR SPEED.😉😉 PS: @MR SPEED du skal få lov å tagge Cassidy Tvillingene av og til, men plis ikke tagg oss i flere tråder samtidig for det er litt stressende, vi er ikke sure eller sinte. Vi bare sier ifra.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Banner Cassidy Tvillingene fordi de er flinke til å si fra på en høflig og hyggelig måte😊😊👍👍 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. april Del Skrevet 10. april Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes at det er viktig å være høflige når vi sier ifra om ting.😊😊 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Banner Cia for jeg vet ikke om det har skjedd noe med innstillingene mine, men jeg får ikke varsel når noen tagger meg på forumet, som jeg mener å huske at jeg fikk før, men jeg syns det er greit fordi det kan bli litt for mange varsler. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene må si oss enige i at det kan bli litt mange varsler.😊😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Banner Ciaran og Ciara for jeg får alltid varsler når noen tagger meg, uansett hvor. Det blir jeg ikke plaget av. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene føler heller ikke at vi blir plaget av det, selv om det kan bli litt mye av det av og til.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Banner Cia for jeg må sjekke om jeg har deaktivert varsler for tagging, men jeg har uansett ikke tenkt å aktivere det igjen Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Banner N-4K0 fordi han viser spiss tunge. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 11. april Del Skrevet 11. april Banner Spre for å ikke vise spiss tunge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå