N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner Ent for jeg skal handle litt mens butikkene er åpne, men ellers har jeg ikke noe planlagt. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner N-4K0 for jeg har heller ikke planlagt noe utover å se krim på tv Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner N-4K0 for han har helt rett i at jeg er en krimseer Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner Ent for jeg har vært det, men ser nesten ikke på tv lenger. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene ser aldri på tv lengre.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner Cia for jeg gjør det innimellom, men stort sett bare fordi andre ser på og jeg blir en slags tilskuer Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner N-4K0 fordi han er en slags TV-tilskuer Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene sendte tv-en ( flimreboksen ) på dør allerede i desember 2016.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Cia for å sende stakkars tv'n på dør 😢 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner N-4K0 fordi han ble så lei seg 😢☹️😭 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Entern fordi det ble trist i tråden her nå. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Sviskepott for å trøste henne 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Ent for jeg ble ikke egentlig trist 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene skjønte at du bare tøyset lengre oppe. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner C&C for å ha løst hele påskemysteriet i tråden. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner SVISKA vår gomler chilli nøtter å cashew smoked red pepper å sitter spiller se bilde 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner MR SPEED for nå spiller han forsyne meg Lego spill også 😵💫 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner Ent for å bli surrete av å finne ut at Speed spiller Lego-spill også 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 31. mars Del Skrevet 31. mars Banner N-4K0 for han har helt rett i at jeg blir surrete 😵💫 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå