Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier for det.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 28. mars Del Skrevet 28. mars Banner MR SPEED for å vite at The Beatles og Rolling Stones er Cassidy Tvillingene sine to favorittband.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem god langfredag 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Banner @Entern fordi han er førstebanner på denne fredagen her. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Banner @Sviskepott fordi jeg håper hun har en finfin påske, og for å ønske god langfredag, og fordi det er hyggelig å se henne her 😀😀😀😀😀 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Banner Ent for det er alltid hyggelig å se hyggelige og trivelige Pott 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Langfredagsbanning av N-4K0 og Pott bukker sitt dypeste takkebukk, for slikt er hyggelig å høre. (bukker til Entern også) 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Banner @Sviskepott og takker og bukker og neier i beste @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) stil🙇 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Entern skal bannes litt ekstra for den fine etterligningen av tvillingene. Bann! Bann! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. mars Del Skrevet 29. mars Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene er også glade.😊😊 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner Ent for å ha Charlie Brown som profilbilde. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner N-4K0 for det stemmer, jeg har Charlie Brown som profilbilde Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner Ent for jeg håper du og senior får en fin påskehelg 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner N-4K0 for å takke, og for å ønske deg også en fin påskehelg 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. mars Del Skrevet 30. mars Banner N-4K0 fordi jeg lurer på om du har noen planer for dagen? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå