Entern Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Banner MR SPEED fordi jeg håper han har en finfin dag med Lego og ROCK Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Banner @Entern nei sove å spist sushi Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Banner Speed for jeg er veldig glad i fisk selv, særlig gjedde, laks og ørret, men jeg foretrekker kokt/stekt fisk. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Banner N-4K0 for jeg liker både kokt/stekt (helst stekt) fisk og sushi 🐠🐠🐠 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Banner Ent for ja, helst stekt fisk på meg og, men noen typer fisk syns jeg bare passer kokt, som gjedde, men har ikke prøvd den stekt. Rå fisk liker jeg bare i form av røkelaks nå og da på egg. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene elsker sushi, og vi skal spise det til lunsj i morgen.😋😋🍣🍣 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars Del Skrevet 21. mars Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene liker å kose oss.😉😉🥰🥰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars CC, banner dere for og kose nå. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Banner THED TA LITT ROLLIG DA @TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Mr-$, banner deg for å si ædda bædda i emoji utgave. 🥴🥴🥴 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Entern skrev (På 21.3.2024 den 5:06 PM): Banner MR SPEED fordi jeg håper han har en finfin dag med Lego og ROCK Banner @Entern å @TheDarkSycamore - SCM hentet Lego pakke ikke bygget hentet STANLEY QUENCHER H2.0 FLOWSTATE ROSE QUARTZ - TUMBLER 1,18L må cola stå til i morgen tester å hele oppi standely YEAH synger på shout it out loud 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Banner MR SPEED for han er Norges største KISS fan Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Banner Entern for det er Cassidy Tvillingene helt enige i. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Banner CC her er siste show 2 des de gjør sitt beste alle her SE SE SE SE SE SE den anbefaler kiss fikk love dere skjønner da dere ser videoen 1996 da kiss begynte fra 1982 1983 til 1996 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du poster mye herlig KISS musikk her.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (1 time siden): Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du poster mye herlig KISS musikk her.😍😍🤩🤩 Banner CC her er aller siste showet til KISS https://youtu.be/LLwqJp6rmrA?si=cz5JafM4Ggr_8tSd 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. mars Del Skrevet 22. mars Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes alltid at det er trist når legendariske band legger opp. 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. mars Del Skrevet 23. mars Banner Cassidy Tvillingene for det er jeg helt enig i nå legger et av mine favorittband, Cirith Ungol, opp for godt (de er forresten ikke black metal selv om navnet høres sånn ut, men et heavy metal/doom metal band fra 80-tallet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå