Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem en god tirsdagskveld 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene ønsker deg også en fintirsdagskveld.😊😊 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Banner Cassidy Tvillingene fordi ønsket deres virket, jeg har en finfin tirsdagskveld 😀😀👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Banner ONE ØNSKER SØT SØT TIRSDAG ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Banner MR SPEED for det ønsket virket også, jeg har en SØT SØT TIRSDAG 😁 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Banner Entern for Cassidy Tvillingene liker å høre at våre forumvenner har en fin kveld.♥️♥️ Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Banner Cia for jeg holdt på å skrive noe uten å begynne med "banner" 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Banner N-4K0 for den fellen har også Cassidy Tvillingene gått i en del ganger.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Banner C&C for der tror jeg vi er mange som har vært. Tråd-rot er mitt mellomnavn. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Bannner @Sviskepott trøtt nå GOOD natt nei snart mat oste grill med lomper 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Banner MR SPEED for nå ble Cassidy Tvillingene sultne her.😋😋 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene elsker ostepølser med bacon.🧀🧀🌭🌭🥓🥓😋😋 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Banner Cassidy Tvillingene😊😊☺️☺️ for nå er det lenge siden noen har blitt bannet 😮😮😲😲 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Banner Ent for å banne Cia for 21 minutter siden når de bannet meg for 21 timer siden Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Banner N-4K0 for å vente en time på å bli bannet av Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Banner C&C for det med banning går litt i bølger. Noen ganger er det lang tid mellom og andre ganger er det KØ. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene synes uansett at det er mer aktivitet i Bannetråden her på Diskusjon, enn det er i Bannetråden på KG.😉😉 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Banner dere for den synsingen der C&C, for dere har sikkert rett. Jeg banner litt til for nå tror jeg at jeg vil ha potetmos og ei pølse og sprøstekt løk til kvelds. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. mars Del Skrevet 14. mars Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene synes at det høres digg ut, og vi gjetter at du også skal ha ketchup og sennep på.😋😋 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå