SprengeMobil Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Banner Ciaran og Ciara for jeg synes også Rolling Stones er toppers! Jeg begynte å tenke på det dr. House sa i aller første episode av House. But as the philosopher Jagger once said, "You can't always get what you want". 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. februar Del Skrevet 22. februar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er kloke ord som kommer fra Mick Jagger der. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner Cia for det er absolutt kloke ord, man kan jo ikke få alt man vil ha. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner N-4K0 for det er Cassidy Tvillingene helt enige i.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner CC jeg vil ha ROLLING STONES på øra å fikk det sammen lego ❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar SPEED-banner litt og fyker ut igjen, for jeg har brød i ovnen. Hade. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner SVISKA vår hi ut nå bygge nå først oda kommer 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar MR SPEED skrev (7 timer siden): Banner CC jeg vil ha ROLLING STONES på øra å fikk det sammen lego ❤️❤️❤️❤️😍😍😍😍🥰🥰🥰🥰 🥰🥰😍😍🤩🤩😊😊☺️☺️👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner CC Spist testa frukt fra Vietnam da rød pitahaya Dragefrukt 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at den frukten ser Digg ut.🥰🥰😋😋 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner CC trur dere får kjøpt den på sånne utenlandske butikker som selger sånt hvis er sånne butikker i hjembyen deres kan dere sikkert få kjøpt den der hvis dere spørre kan ta in hvis han ho ikke har den jeg kjøpte den på ODA Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. februar Del Skrevet 23. februar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene pleier å gå i en del utenlandske butikker i Bergen, så vi skal se etter den der.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner Cia for å ønske seg dragefrukt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene synes at den frukten så knallgod ut vi.😉😉 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner Cia for jeg syns dragefrukt ser litt ut som, hvis dere har sett det, det der "er det en kake eller en ting?" hvor det enten er en ekte ting/frukt/whatever eller en kake som ser jækla realistisk ut. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene er enige med deg, men vi elsker å prøve mat som ser litt rar, merkelig, spennende og interessant ut. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner Cia for absolutt, jeg sier bare at dragefrukt er en av de tingene som ser ut som det kunne blitt funnet opp i noens fantasi Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner N-4K0 ja Cassidy Tvillingene er helt enige, vi synes at dragefrukten ser like mye ut som et kunstverk som en frukt. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner Cia for snakker vi om kunstfrukt? Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. februar Del Skrevet 24. februar Banner N-4K0 for det tror jeg at vi gjør Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå