Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene håper at serverproblemene snart blir fikset, for det er skikkelig irriterende og frustrerende med disse problemene. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Banner CC YES ENIG DER åååååååå slapp orker ikke hjelper å røre på seg 😃 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. februar Del Skrevet 17. februar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene får fortsatt Bad Gateway ganske ofte nå.☹️☹️👎👎 2 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Speed for å være her og ikke, jeg aner ikke hvor jeg selv er. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner N-4K0 for nå var Cassidy Tvillingene også innom denne tråden her.😉😉 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Morgenbanner C&C for jeg tror de er over alt hele tiden, bortsett fra når de sover. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Morgenbanner Sviskepott midt i morgenbønnen for det tror jeg hun har helt rett i 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sier hallo hallo vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Cassidy Tvillingene for å si hallo hallo 😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Entern for nå skal Cassidy Tvillingene ta oss en liten lur begge to.😴😴💤💤🥱🥱 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner CC for tenker jeg på CC DEVILS I POISON 😃😃😃😃 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner MR SPEED for nå hører han på Poison. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Entern for Cassidy Tvillingene Digger musikken til Rockebandet Poison.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Cassidy Tvillingene fordi de liker rock 😀😀🤘🤘 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Entern for Cassidy Tvillingene gjetter at du også liker Rock.🥰🥰🤘🤘 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Cassidy Tvillingene for det har de helt rett i 😀😀🤘🤘 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Entern for Cassidy Tvillingene er veldig glade i musikk.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. februar Del Skrevet 18. februar Banner Cassidy Tvillingene for det er jeg og 😀😀 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå