MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner Ccsi til vår egen @Sviskepott varvåken i hele natt så var godt å sove på morgen kvisten da 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner MR SPEED for han spiller Scrabble nå, og der la han ordet "Jzilbek". 1 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner SM ok da gjorde jeg det din tur @SprengeMobil 😃 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner @MR SPEED for å lage kunstneriske fremmedord. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner Sviskepott for nå må jeg legge ord. @MR SPEED, jeg legger ordet "JIGSAW". Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner SprenngeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det Scrabbles her inne nå.😉😉 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene liker Rockebandet Poison.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner CC ER LEI IGJEN NÅ LOGGER UT NÅ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser deg kanskje her senere da.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner Cia for jeg logger aldri ut av forumet, jeg er konstant pålogget. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene logger heller aldri av verken Diskusjon eller KG. Vi er også konstant pålogget på begge forum. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner Cia for vi trenger en emoji som rister på hodet, men ikke har trist ansikt. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. februar Del Skrevet 14. februar Banner N-4K0 for det er Cassidy Tvillingene enige i, men på KG finnes det en så emojie som du nevner her.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Banner Ciaran og Ciara for er det sånn her en N-4K0 tenker på? Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at den emojien som du nevner her ser litt sint ut vi. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem god morgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Banner Entern for Cassidy Tvillingene ønsker deg Godmorgen og en Fin Dag på Jobb.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Banner Cia for å være sine vanlige, høflige jeg @SprengeMobil de to hoderisteemojiene vi har jeg er enten trist eller sint/grumpy, det jeg tenker på er en som ser ut f.eks. som men med hoderisting. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. februar Del Skrevet 15. februar Banner N-4K0 for jeg synes også det hadde vært fint med en hoderisteemoji som ikke er sur eller trist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå