N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner Cia for å ikke ha kjøpt datamus. MR SPEED skrev (29 minutter siden): Banner CC SI TIL VÅR EGEN @N-4K0 du terger meg over forumet da bang du vet da Mener du med bruken av " " ? Jeg har ikke gjort eller sagt noe bevisst for å terge noen og hvis småting som dette skal være et stort problem, så får jeg heller la være å svare deg, for jeg gidder ikke at folk skal bli sure når jeg ikke engang har gjort dem noe. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene blir ikke sure vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner Cia for å være altfor positive til å bli sure. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene velger heller å være blide enn sure. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner Cia for jeg prøver å gå den veien selv, men er dessverre pessimist av natur og blir for lett irritert. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene ble fortere sure og irriterte da vi var tenåringer, enn det vi blir nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar N-4K0 skrev (22 minutter siden): Banner Cia for å ikke ha kjøpt datamus. Mener du med bruken av " " ? Jeg har ikke gjort eller sagt noe bevisst for å terge noen og hvis småting som dette skal være et stort problem, så får jeg heller la være å svare deg, for jeg gidder ikke at folk skal bli sure når jeg ikke engang har gjort dem noe. Forsett banner @N-4K0 hører du forsett Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner MR SPEED for å hoppe over Cassidy Tvillingene.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. februar Del Skrevet 5. februar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for sjekk hva jeg har laget i går til nå. Endret 6. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er en dyktig kunstner.🥰🥰 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar (endret) Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (2 minutter siden): Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at du er en dyktig kunstner.🥰🥰 CC, banner dere for, jeg står kun bak teksten. Ikke bilde(ne), den/de er ai generert. 🤗 Endret 6. februar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det er flott kunst med teksten også.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Entern Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem god morgen 😊😊 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Banner N-4KO for litt av hvert i samme slengen, så er jeg på den sikre siden. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Banner SVISKA VÅR jeg er trøtt nå pyton uten cola Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Banner den trøtte @MR SPEED og håper at MENY kommer med overraskelsesbesøk og tyve liter drikke helt gratis. 🖤 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar Del Skrevet 6. februar Sviskepott skrev (5 minutter siden): Banner den trøtte @MR SPEED og håper at MENY kommer med overraskelsesbesøk og tyve liter drikke helt gratis. 🖤 Banner SVISKA våken nå da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå