TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Spre-M, banner deg for at du vil ikke svare på om jeg har rett. 😒😮😮 Og at du er synsk. 😃😃😊 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner TheDark for ja, jeg bekrefter at jeg har rett på at jeg ikke er stolt over det bildet. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Bannebanner Spre for å bruke profilbilde av folk og ikke ting. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Bannebanner N-4K0 for å bruke profilbilde av ting og ikke folk. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner ting for å Spre ikke folk profilbilde... bzzzzz - error Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Nako, banner deg for det var deilig. PS: Si videre til @SprengeMobil for å bekrefter at jeg hadde rett. Og at han har endret på sin forrige post. Fult lov det, det med og angre på sine dumme feil. 👍😏😏 Endret 30. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) TheDarkSycamore - SCM skrev (14 minutter siden): Postet denne med uhell. 😨😨 For dømmrende mobil. Den kræsjer i eningen. 😑 Jeg vet hva det skylles av. Endret 30. januar av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene leser at du har en krasjende mobil. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner Ciaran og Ciara for de to har ikke kræsjende mobiler. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner Spre for det er ikke morsomt med systemkræsj på mobil eller pc-enheter. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, for vi har opplevd det før begge to. Og det er ikke noe gøy. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner Cassidy Tvillingene for jeg er helt enig, det er virkelig ikke gøy Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig irriterende og frustrerende, når mobiler og pc-er henger seg opp og ikke virker. Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner Cassidy Tvillingene for det synes jeg og Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner Entern for Cassidy Tvillingene er 100% enige med deg der.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner Cassidy Tvillingene for nå er Enighetsgjengen i Bannetråden Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner ONE de er enig der flott kom med noe så blir jeg enig å der dere ❤️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er enige med deg i mye også da.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner CC ENIG I DET JEG DRIKKER NÅ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene drikker brus nå vi.😉😉 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå