Sviskepott Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner KO for å ha dreisen på norwenglish længvitsj. It`s verri kult! 👏 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner SVISKA vår for ho svisker realt nå 👍 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner @MR SPEED som banner i flere tråder på en gang. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner Sviskepott for den fellen der har Cassidy Tvillingene også gått i før.😉😉 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene forstår.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar (endret) Banner Ciaran og Ciara for nå ser jeg at MR SPEED har byttet tilbake til hans gode gamle profilbilde fra glansdagene her inne, og den gang han het Jokingnutria. Endret 29. januar av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene digger det gode gamle profilbildet som MR SPEED har tatt tilbake nå.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar BANNER CC YES YES I NEED YOU FOR KISS ARMY 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene bare digger det profilbildet du har nå.😎😎🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner Ciaran og Ciara for å si, det digger jeg også! Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker kule profilbilder.🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar (endret) Banner Ciaran og Ciara for det gjør jeg også! Her er absolutt alle profilbildene jeg har hatt på Diskusjon.no: Mitt første profilbilde, her er Stefan Nilsson, saksofonist i Curt Haagers og har også spilt i Schytts tidligere. Valgte det bilde pga det gliset og den hårsveisen. Brukt fra januar 2018 til julaften samme år. Kusken Vincek fra Tre nøtter til askepott, brukt fra julaften 2018 til mars/april 2019. Etter dette byttet jeg bilde til Keith Flint fra The Prodigy, etter at han gikk bort i begynnelsen av mars. Det hadde jeg frem til starten av august 2019, men jeg har byttet bilde av og til. Fra august 2019 til april 2020 hadde jeg James Hetfield fra Metallica som profilbildet. I slutten av april 2020 byttet jeg til Post Malone, og hadde det som profilbildet frem til slutten av juli. Da byttet jeg til Kaptein Sabeltann, og det hadde jeg i en måned frem til august 2020. TheDark husker jeg kalte meg Kaptein Sabel Spre-M. Fra august til november 2020 hadde jeg en skjermdump av Mike Patton fra Faith No More, i musikkvideoen til Epic. I november byttet jeg til et rart bilde av en hopplegende, nemlig Roar Ljøkelsøy. Deretter byttet jeg til Robert Johansson, skihopperen med snurrebart. Etter en periode hvor jeg igjen brukte bildet av Keith Flint fra The Prodigy, så tok jeg i bruk et bilde av Fernando Alonso da han kom på tredjeplass i Bahrains Grand Prix 2023, hans første løp for Aston Martin. Og den jeg har nå: Zach Braff i rollen som J.D fra Scrubs. Endret 29. januar av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at du har og har hatt veldig kule profilbilder.🥰🥰 Du husker sikkert vårt gamle profilbilde. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner Ciaran og Ciara for det husker jeg! Takker og bukker og neier! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 29. januar Del Skrevet 29. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du fikk deg en økt med nattegymnastikk her inne nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), banner dere for å ikke ha sett meg år og deger i denne leken her. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) SprengeMobil skrev (10 timer siden): Banner Ciaran og Ciara for det gjør jeg også! Her er absolutt alle profilbildene jeg har hatt på Diskusjon.no: Mitt første profilbilde, her er Stefan Nilsson, saksofonist i Curt Haagers og har også spilt i Schytts tidligere. Valgte det bilde pga det gliset og den hårsveisen. Brukt fra januar 2018 til julaften samme år. Kusken Vincek fra Tre nøtter til askepott, brukt fra julaften 2018 til mars/april 2019. Etter dette byttet jeg bilde til Keith Flint fra The Prodigy, etter at han gikk bort i begynnelsen av mars. Det hadde jeg frem til starten av august 2019, men jeg har byttet bilde av og til. Fra august 2019 til april 2020 hadde jeg James Hetfield fra Metallica som profilbildet. I slutten av april 2020 byttet jeg til Post Malone, og hadde det som profilbildet frem til slutten av juli. Da byttet jeg til Kaptein Sabeltann, og det hadde jeg i en måned frem til august 2020. TheDark husker jeg kalte meg Kaptein Sabel Spre-M. Fra august til november 2020 hadde jeg en skjermdump av Mike Patton fra Faith No More, i musikkvideoen til Epic. I november byttet jeg til et rart bilde av en hopplegende, nemlig Roar Ljøkelsøy. Deretter byttet jeg til Robert Johansson, skihopperen med snurrebart. Etter en periode hvor jeg igjen brukte bildet av Keith Flint fra The Prodigy, så tok jeg i bruk et bilde av Fernando Alonso da han kom på tredjeplass i Bahrains Grand Prix 2023, hans første løp for Aston Martin. Og den jeg har nå: Zach Braff i rollen som J.D fra Scrubs. Bannefri kommentar: Du glemmer noen profilbilder som du også hadde, av ho Lana Del Rey. Det husker veldig godt. Som om det var i går. 😏 Hvis jeg ikke tar helt feil nå, så er du ikke så veldig stolt av de to av ho du hadde som profilbilde. Sikkert derfor du ikke vil vise det, har jeg rett? 😊 Endret 30. januar av TheDarkSycamore - SCM Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 30. januar Del Skrevet 30. januar (endret) Banner TheDark for jeg visste han kom til å sitere den! Yes, jeg orket ikke fordi dette ødela meg helt, og at jeg hadde dette under Bannetråden v3s mørke periode, som varte fra oktober 2019 til april 2020. Når jeg skulle poste bilder av eller skrive om Did you know that there’s a tunnel under Ocean Blvd-sangeren, handlet dette om å forpeste tråden med slikt eller å skrive om sex, noe jeg angrer sterkt på til den dags dato. Jeg hører gjerne på musikken til Lana del Rey, men heller med passion istedet for det som skjedde før. Ellers liker jeg bedre musikken til f.eks. Billie Eilish, Lorde, girl in red og Phoebe Bridgers. Endret 30. januar av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå