Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er hyggelig og koselig å ha Hæppern tilbake her. 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner Cia for Hæp er tilbake mer mer hæpping og skitting. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner N-4K0 for å også hæppe og skætte. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner Spre og også å også hæpskætte. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner N-4K0 for å ha gjort det to ganger nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at det er snakk om hæpping og skætting her inne nå. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner C&C fordi all den skættingen og sånn høres fryktelig smittsom og farlig ut. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene kan berolige deg med at Hæppingen og Skættingen er helt harmløs. 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner C&C for at det er hun glad for å høre. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner Sviskepott for det er Cassidy Tvillingene også veldig glade for å høre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner CC MED NEI GLEMTE IKKE ØNSKER BILDE BARE IKKE SKUFF EN GANG TIL 😩😫 bygget på 3 modeller 4 snart logger av nå Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner Speed for å være byggegaaal. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. januar Del Skrevet 21. januar Banner N-4K0 for bare vent til påske, for da kommer Cassidy Tvillingene til å bli puslespillgale.🧩🧩😉😉 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Banner Cia for å minne meg på puslespillene jeg har som jeg ikke har lagt enda, nå fikk jeg lyst til å begynne på et Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Banner N-4K0 for på Skjærtorsdag, Langfredag, Påskeaften, 1.Påskedag og 2.Påskedag er puslespillmaratonen til Cassidy Tvillingene. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Banner C&C fordi de minner meg på at jeg ikke har lagt et puslespill "på hundre år" nesten. Det blir ofte uoversiktlig og stort. Når det endelig er lagt så får jeg meg ikke til å ta det fra hverandre igjen og opp som pynt på veggen med lim og ramme er det ikke noen vits i. Jeg har det litt vanskelig med ferdige bilder. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene rammer alltid inn puslespillene våre og henger de opp på veggen, når de er ferdigpuslet. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Banner C&C som helt tydelig bor i en diger låve. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 22. januar Del Skrevet 22. januar Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene bor nok i ingen diger låve, vi bor i en trang liten kjellerleilighet. Vi tar ned de gamle puslespillene fra veggen, og legger de nedi esker før vi henger opp de nye.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. januar Del Skrevet 23. januar Banner Ciaran og Ciara for å ha ventet i 20 timer på å bli bannet av noen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå