Sviskepott Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner den Sprengte Mobilen for å sprenge i alle tråder hele tiden. Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner KO for å alltid ha et litt uhuskelig navn her. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Sviskepott, for nå laver snøen ned her i Bergen. Og Cassidy Tvillingene er så lei av snøen vi.❄️❄️👎👎 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner C&C ...for tålmodigheten deres må finnes frem fra dypet; vinteren kan vare lenge i år. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Sviskepott for det vet Cassidy Tvillingene, vi har en følelse av at vinteren kommer til å vare helt til april i år. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 minutter siden): Banner Sviskepott for det vet Cassidy Tvillingene, vi har en følelse av at vinteren kommer til å vare helt til april i år. Det gjør den stort sett på Lillehammer der jeg kommer fra Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Entern for Cassidy Tvillingene er ikke så vante til sånne lange vintrer her i Bergen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Ciaran og Ciara for jeg er vant til sånne lange vintre, derimot. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kan fortelle at mye snø skaper fort kaos her i Bergen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Ciaran og Ciara for jeg har hatt det veldig kaldt i det siste nå. Det blir mildere vær hos meg snart. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene håper også på mildere vær her i Bergen snart. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Cassidy Tvillingene fordi jeg håper de får bedre vær snart Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Entern for det håper Cassidy Tvillingene også. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner Ciaran og Ciara for å også håpe på mildere vær, og det er bra! 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene liker ikke kulde.🥶🥶 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner CC IKKE DERE 2 CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) TIL dere som klager på snøen SLUTT å klage da pokker plz de i Nord-Norge har mye mere snø de klager ikke 😵💫 👎 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. januar Del Skrevet 18. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene klager på akkurat det vi vil. Vi liker verken varme eller kulde.🥵🥵🥶🥶 1 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Banner Cia for å ha samme mening om kulde og varme som meg. Jeg tror nok klaging på snø kommer an på om man faktisk liker snøen i det hele tatt. Jeg syns egentlig de som hater snøen kan få lov til å klage på den så mye de vil, selv om det selvsagt er en grense for hvor mye klaging hver enkelt tåler 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 19. januar Del Skrevet 19. januar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene er enige med deg i det om klagingen på snøen. Vi vil helst ha 20 plussgrader om sommeren og 10 plussgrader om vinteren og 15 plussgrader om våren og høsten. Da er vi fornøyde med temperaturen. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå