MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar banner CC yes yes yes er for mørkt å bygge nå må vente til morgen nååååå 35:30 Stiff Upper Lip trykk cc 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du hører på herlig AC/DC musikk her nå.🥰🥰 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Banner Cia for musikk er noe vi absolutt ikke deler smak på Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene synes bare at det er bra at ikke absolutt alle har den samme musikksmaken. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar BANNER CC GOOD NATT MÅ SOVE HELP ACDC NEI NEI NEI NEI 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene Bare Megadigger AC/DC.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar BANNER RIFF RAFF ER TIL BARE DERE 2 ❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk.🥰🥰 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner C&C for de er tusentakkegutten og tusentakkejenta her inne. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene liker godt de titlene der.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner Cassidy Tvillingene for å ønske dem god morgen 😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner Entern for Cassidy Tvillingene ønsker deg en Godmorgen og en fin dag på jobb.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar (endret) Jupp; god bannedag til C&C kanskje skal være hjemme og andre som skal på jobb. Herved er det rettet opp i og ja, jeg var trøtt. Endret 15. januar av Sviskepott 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner Sviskepott for nå ser Cassidy Tvillingene at du glemte å banne her i Bannetråden.😉😉 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner Cassidy Tvillingene for det ser jeg også at hun glemte, men det er jo tidlig på morgenen da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner Entern for Cassidy Tvillingene er helt enige med deg, vi har også glemt det noen ganger når vi har vært for ivrige.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner CC jeg glemmer ofte CC. SIER TIL MEG TAKK CC ❤️❤️❤️❤️😃😃😃😃 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner MR SPEED for vi er vel i samme båt og glemmer både hist og pist innimellom. Dessuten har jeg rettet opp i saken. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar Banner @Sviskepott hva har du fiksa glemt det igjen Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 15. januar Del Skrevet 15. januar MR SPEED skrev (2 timer siden): Banner @Sviskepott hva har du fiksa glemt det igjen Banner @MR SPEED fordi jeg hadde glemt å banne noen i et innlegg lengre bakover og nå er det fikset. Greit å ha ting i orden. Banning og sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå