N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Cia for å være Diggekongen og Diggedronningen Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner N-4K0 for å ha kronet Cassidy Tvillingene til Diggekongen og Diggedronningen.👑👑 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Cia for å takke, bukke og neie for utnevnelsen. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner N-4K0 for Cassidy Tvillingene kan bekrefte at du har helt rett der.👨🦰👩🦰👍👍 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar (endret) Banner @N-4K0 snurring å glass cola på menyen her nå….. jeg vet usunt men må lage Micro mat på micro da. komfyr totalt forbudt. Grunnen er epilepsien Endret 9. januar av MR SPEED Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner MR SPEED for å ha innført komfyrforbud. Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Spre for å være on/off. Snurring er kanskje ikke sunt, men jeg vil ikke si at det er direkte usunt. Jeg har kjøpt det en del ganger, men spiser det som regel rett ut av kartongen uten oppvarming. Det er vanligvis sånn jeg spiser hermetikk. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner @N-4K0 alle som har kjøpt på temu https://www.vg.no/forbruker/i/gE8vzB/er-det-trygt-aa-handle-paa-temu Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner MR SPEED for nå er det straks leggetid for Cassidy Tvillingene,😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner SYV SOVERENE sove tid nå 🤪😜😝 Lenke til kommentar
N-4K0 Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Speed fordi jeg selv kjenner på trøtthet. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner N-K40 for nå er Cassidy Tvillingene våkne. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner CC sove tid i morgen hente pc min å 42124 🤪 søk på nett GOOD NATT DERE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene Megadigger den Ostepoppen der.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Cassidy Tvillingene for de liker både ostepop og 60-tallspop 😁😁😀😀 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Entern for Cassidy Tvillingene kan bekrefte at du traff midt i blinken der.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte at Entern traff midt i blinken. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bekrefter akkurat det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 9. januar Del Skrevet 9. januar Banner Ciaran og Ciara for å bekrefte den bekreftelsen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå