Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner Ciaran og Ciara for her er mine topp tre favorittalbum fra 2023:

Det soleklare favorittalbumet mitt fra 2023 er uten til RAYEs debutalbum My 21st Century Blues, som kom ut i starten av februar. :thumbs: Helt klart genre-bending, med blant annet elementer av R&B, jazz, pop og house. :thumbup: 
Favorittlåter derfra: Hard Out Here., Black Mascara., Ice Cream Man., Flip A Switch., Five Star Hotels. (med Mahalia)

En av de kuleste popstjernene ever, Olivia Rodrigo, følger opp debutalbumet hennes SOUR fra 2021 med råkule og fantastiske GUTS. :thumbs: Her har hun med seg flere rockelåter enn bare de to på SOUR (brutal og good 4 u). Etter en andre lytt, må jeg si at den er mye bedre enn SOUR. :thumbs: 
Favorittlåter derfra: all-american bitch, bad idea right?, get him back!, love is embarrassing og pretty isn't pretty

28. juli ga Post Malone ut sitt femte studioalbum AUSTIN, samme dag som Travis Scott ga ut UTOPIA (den hørte jeg på før Postys album). AUSTIN er det første albumet til Posty uten gjesteartister, og her har han lagt rapen bak seg. Albumet er stort sett gitardrevet, ettersom Posty har spilt gitar på hvert eneste spor der. Utenom det syns jeg AUSTIN er veldig bra, Posty lager ikke et eneste svakt album. :thumbup: 
Favorittlåter derfra: Chemical, Novacandy, Overdrive, Enough Is Enough og Green Thumb

Endret av SprengeMobil
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...