Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og så ønsker vi deg også en Riktig Godnatt. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner CC NY TEST AV POTETGULL NÅ ❤️👍 2 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner MR SPEED for å friste Cassidy Tvillingene med masse digg potetgull her nå.🥔🥔🟡🟡 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner CC FRISTER jeg dere får dere kjøpt det er helt nytt nå 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene kommer til å kjøpe potetgull senere i dag. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner CC OK LA MEG FÅ HØRE DA @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene skal la deg få høre senere. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner Cassidy Tvillingene for å ønske god morgen 😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Godmorgen.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner CC våkna opp nå jeg…..😃 oda kommer snart da….det potet gull noe får man bare kjøpt på oda oxo den sunne da 😩ja ha må teste den da 😃 2 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner Speed`en og håper at kjøpene svarer til forventningene. Oda er faktisk også min gode venn. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner SVISKA ja veldig fornøyd første kjøpet mitt var en bacon snaks da testet de da….maten smaker topp bedre da en rema der står maten exe Toro Fjordland i butikken hos oda blir fort utsolgt…..får alltid nye ting som exe det potetgull som var Sundt med avakado ja ja…. eller kom det produktene før rema Kiwi å andre butikker da exe kjøpte et potetgull på oda reklama kom langt etter på da på tv ca 3 måndter før smakte jeg på det potetgullet…..fornøyd ja dyrt ja men er fornøyd yes er positiv 90% 10% klager da klager jeg klagde på en glass cola att korken var av da de var seine mange ganger da det er helt greit nei nå må jeg holde sjeft 🤪da 1 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner MR SPEED fordi Oda er en ok plass å klage på hvis noe er galt; en får ny ting med en gang. Trenger ikke å krangle og det setter jeg veldig pris på. Greie folk å forholde seg til. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Sviskepott skrev (2 timer siden): Banner MR SPEED fordi Oda er en ok plass å klage på hvis noe er galt; en får ny ting med en gang. Trenger ikke å krangle og det setter jeg veldig pris på. Greie folk å forholde seg til. Banner SVISKA en gang satt jeg en krangel i jokker butikk for en cola flaske 1 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner Joker-SPEED for man kan da ikke krangle i en liten nærbutikk vel? 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner SVISKA jo da ikke nå gjør jeg sånt 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner MR SPEED fordi jeg ikke er sikker på om han krangler i nærbutikken eller ikke 🙃 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin torsdag i dag.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner Cassidy Tvillingene for det har jeg, og det håper jeg dere og resten av gjengen også har 😊😊☺️☺️ 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. november 2023 Del Skrevet 23. november 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene har en veldig fin torsdagskveld vi.😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå