Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene synes også at det er viktig å si snille ting.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner Cassidy Tvillingene for det synes jeg og 😊😊☺️☺️ 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner CC så snill du er… så GOOD du er…. Så grei du er …. 😃 Skal vi gifte oss 🤪nei er ikke homo er bare litt kødde syk 🤪 @Entern 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du er køddesyk vi.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner CC Jeg står i mørke og skimter lyset i det fjerne Det er så kaldt jeg søker varme fra en stjerne Jeg tenker opp når jeg er nede for jeg er en Optimist 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du siterer Jahn Teigen her nå.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner Cassidy Tvillingene for det så jeg og 🤪😆 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner R.I.P 🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪🤪 ACDC RULES ❤️❤️❤️❤️ Spoiler In the beginning Back in 1955 Man didn't know 'bout a rock 'n' roll show And all that jive The white man had the schmaltz The black man had the blues No one knew what they was gonna do But Tschaikovsky had the news, he said Let there be sound, and there was sound Let there be light, and there was light Let there be drums, there was drums Let there be guitar, there was guitar Oh, let there be rock! And it came to pass That rock 'n' roll was born All across the land every rockin' band Was blowin' up a storm And the guitar man got famous The business man got rich And in every bar there was a superstar With a seven year itch There was fifteen million fingers Learnin' how to play And you could hear the fingers pickin' And this is what they had to say Let there be light, sound, drums, guitar Oh, let there be rock! One night in a club called the Shakin' Hand There was a 42 decibel rockin' band And the music was good and the music was loud And the singer turned and he said to the crowd: "Let there be rock" 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED fordi han poster at AC/DC ruler.👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 (endret) Banner Entern for nå synes Cassidy Tvillingene at det bannes litt fort her inne. Endret 20. november 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 BannerCC da slutter jeg da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED for det trenger du ikke, Cassidy Tvillingene sa bare det.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner CC nei tullet der Det her under er ikke tull ❤️❤️❤️❤️❤️❤️ På verdensbasis opererer Guinness rekordbok med The Beatles på første med over en milliard solgte plater fulgt av Bing Crosby, Michael Jackson, Elvis Presley og Frank 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene visste at du bare tullet.😉😉 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 (endret) Banner rip RIP R.I.P. Endret 20. november 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at dette er en skikkelig bra AC/DC sang.😍😍🤩🤩 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner CC WHO MADE WHO 👍 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene liker godt den AC/DC sangen der også.🥰🥰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner CC OK 👍😃 må på elkjøpe i morgen 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 20. november 2023 Del Skrevet 20. november 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene synes at du har postet to fantastiske bilder her nå.🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå