SprengeMobil Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 (endret) Banner Ciaran og Ciara for å sjekke den på YouTube senere. Jeg sjekker disse ut, derimot. Artister som jeg fikk sett på NEON-festivalen i Trondheim i sommer, som også har vært på The Graham Norton Show tidligere. Fantes ikke noe video med kun James Bays framføring av Best Fake Smile, men jeg fant hele episoden fra januar 2016. Klikker man på den, så går man rett på James Bays opptreden, fordi jeg har delt videoen, slik at den starter ved 34:16. Endret 5. september 2023 av SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner SM DU HADDE RETT MÅ SKRIVE NOE DA HVA VET IKKE STOR nei liten skrift 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 (endret) Mr-$, banner deg for nevne om både store og små skrift, inkludert skriver med det også. Endret 5. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner TheDark for å ha sett at MR SPEED nevnte sin faste replikk "hva da vet ikke". 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner SM fast replik hva da vet ikke å se her SM @SprengeMobil 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner MR SPEED fordi han var inne på ROBLOX-brukeren min igjen. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner SM vet nå koselig du ser slapp rører ikke bilde ikke inn her 😃 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene håper at dere alle sammen har en fin tirsdag i dag.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner Ciaran og Ciara for å komme inn her på en tirsdagskveld. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene kommer inn her for vi liker å henge sammen med våre forumkompiser. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner CC yes hører på Blues suede shows honey don’t av carl Perkins er fra sun records 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er to skikkelige Carl Perkins-fans.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner CC hører på de her 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene hører mye på de.🥰🥰 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner Ciaran og Ciara for å høre mye på de, det gjør jeg også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner SprengeMobil for to av disse fem karene, var jo medlemmer av favorittbandet til Cassidy Tvillingene.🥰🥰🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner CC hører på han her YEAH ❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene er to skikkelige Chuck Berry-fans.🥰🥰😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner CC I LOVE YOU ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 5. september 2023 Rapporter Del Skrevet 5. september 2023 Banner MR SPEED For Cassidy Tvillingene Loves You Too.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå