Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september 2023 Rapporter Del Skrevet 2. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene gir de reaksjonslikesene som vi synes passer best til hvert innlegg. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 2. september 2023 Rapporter Del Skrevet 2. september 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si jeg har klart å runde 20.000 scrobbles på last.fm! In Chains med The War on Drugs ble min scrobble nummer 20.000! (btw, link til min profil på last.fm til de interesserte) 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 2. september 2023 Rapporter Del Skrevet 2. september 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene gratulerer deg med å ha klart runde 20.000 scrobbles på last.fm! I Chains med war on Drugs. 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 2. september 2023 Rapporter Del Skrevet 2. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (6 timer siden): Mr-$, banner deg for nå blir det streaming om ca litt over halv time på min YT-kanal. https://www.youtube.com/@TheDarkSaplings/featured @MR SPEED @SprengeMobil @Entern @CorvusCorax @N-4K0 @Maskinfører @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @Scarvo @Pliscin @Millennium-Blå @Chocolate-Monster @Elena D. Bist, dere må gjerne velge spill til søndags streamen min til i morgen, hvis dere vil. @MR SPEED har allerede valgt spill til i morn under PM her inne. 🎮🙃🎮 Trist jeg ikke fikk sett vart ute og jobba ☹️☹️ 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 2. september 2023 Rapporter Del Skrevet 2. september 2023 Maskinfører skrev (1 minutt siden): Trist jeg ikke fikk sett vart ute og jobba ☹️☹️ Mask, banner deg for det går helt fint, ingen stress. 🙃 Alltids mulig og se opptaket av streamen min eller se neste fredag og søndagen. Neste lørdagen blir det ikke streaming. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du har fått hilst på vår KG kompis Maskinfører.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 TheDarkSycamore - SCM skrev (17 minutter siden): Mask, banner deg for det går helt fint, ingen stress. 🙃 Alltids mulig og se opptaket av streamen min eller se neste fredag og søndagen. Neste lørdagen blir det ikke streaming. Ja da skal jeg prøve og få den med meg neste helg 😀😀 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner Maskinfører for Cassidy Tvillingene ønsker deg velkommen til Bannetråden v3. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner CC ER DERE VÅKENE JEG ER 06:30 da varmt fytti katta 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene har akkurat spist vår egg & baconfrokost nå.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner cc stått opp jeg tenk gå til bake til lego star wars the skywalker saga 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner MR SPEED fordi nå hører jeg på Lørdagsrådet 😀 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner ONE nå hører jeg BT-7274 da snakker til meg da er helt gal bare spiller da 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Banne fri kommentar til @Maskinfører du må skrive banne før navnet exe banner @Maskinfører for ikke vite det nå vet du det kompis Endret 3. september 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene sier Godsøndag vi.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner Ciaran og Ciara for å si takker og bukker og neier for gratulasjonen lenger opp! Snakk om å klare 20.000 scrobbles med en kriminelt undervurdert låt av The War on Drugs. Sangen jeg klarte 10.000 scrobbles med var Gigantium av Mastodon. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner BT7274 ok du 20.000 å 10.000 BT7274 da 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 Banner MR SPEED for nå datt jeg visst bare inn i samtalen og vet ikke helt hva han snakker om 😅 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Ent, banner deg for å ha to e'er i nicknavnet sitt. Endret 3. september 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 3. september 2023 Rapporter Del Skrevet 3. september 2023 (endret) Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ser at du også har to E-er i nicknavnet ditt.😉😉 Endret 3. september 2023 av Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå