Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner MR SPEED for å be Cassidy Tvillingene om å ikke se her.😉😉 1 Lenke til kommentar
VULPES ZERDA Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner alle i bannetråden og ønsker dere alle en fortsatt god sommer 😊 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner CorvusCorax for Cassidy Tvillingene sier Tusen Takk, og vi ønsker deg også en Riktig God Sommer videre.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Cassidy Tvillingene for jeg vil også ønske CorvusCorax en god sommer 😊😊😊 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene håper at du også har en fin sommer.🥰🥰 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Ciaran og Ciara for jeg håper at også dere har en fin sommer. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner CC se trykk trykk ikke Lego nå Spoiler Sommartider, hej hej, sommartider (Sommartider) Jag känner det är nå'nting på gång (Sommartider) (Sommartider) Kom och stanna ute natten lång (Sommartider) Snurra runt i en stad som glöder, som viskar: Bli min i natt Sommartider hej hej sommartider Ge mej din hunger, ge mej din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider hej hej sommartider Läppar mot läppar som tar mej i land, som ger sommartider till varann Sommar Sommar våt och het (Sommartider) (Sommartider) Kom och lek en sommarlek (Sommartider) Lev ditt lev i den tid som brinner, som lockar: Stanna inatt... Sommartider hej hej sommartider! Ge mej din hunger, ge mej din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider hej hej sommartider! Läppar mot läppar, två hjärtan i brand, som ger sommartider till varann (Sommartider) du tar mej (Sommartider) du tar mej (Sommartider) du tar mej du tar mej till en annan (Sommartider) värld. Sommartider hej hej sommartider! Ge mej din hunger, ge mej din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider hej hej sommartider! Läppar mot läppar som tar mej i land, som ger sommartider till varann Sommartider hej hej sommartider! Ge mej din hunger, ge mej din hand Ge mej allt du vill och allt du kan Sommartider hej hej sommartider! Läppar mot läppar, två hjärtan i brand, som ger sommartider till varann 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 (endret) Banner MR SPEED for nå synger han på svensk igjen. Endret 23. juli 2023 av Entern 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Entern for å ikke synge på svensk. Det gjør jeg i spoiler! Spoiler Leende spegel med brister och fel Ser att barnet har blivit en man Och gudarna gav mig en underlig själ Som har svårt att ta för sig ibland Men idag Har vi kommit en bit Du och jag Ta bort alla ord Du vet vad jag menar Om du var ett hav vore jag en våg Om du var himmelen skulle jag ha vingar Om du var ett regn hade jag vart hav och land Om du var musik vore jag en sång Om du var vidderna ville jag va' vinden Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns Kom, kom min älskade månen är stor Alla fönster är öppna inatt Öppna mot världen där kärleken bor Bara kom, håll mig vaken inatt Vi är kvar Vi är tiden som går Du och jag Vi gör det igen när morgonen kommer Om du var ett hav vore jag en våg Om du var himmelen skulle jag ha vingar Om du var ett regn hade jag vart hav och land Om du var musik vore jag en sång Om du var vidderna ville jag va' vinden Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns Na, na, na, na, na... Om du var ett hav vore jag en våg Om du var himmelen skulle jag ha vingar Om du var ett regn hade jag vart hav och land Om du var musik vore jag en sång Om du var vidderna ville jag va' vinden Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns Om du var ett hav vore jag en våg Om du var himmelen skulle jag ha vingar Om du var ett regn hade jag vart hav och land Om du var musik vore jag en sång Om du var vidderna ville jag va' vinden Men jag skulle inte va' nånting om du inte fanns 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser at du og MR SPEED hyller Søtabror her. 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg og MR SPEED hyller Sverige. 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner SprengeMobil for å hylle Sverige. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 (endret) Bannefri kommentar @Entern litt svensk her 28 sanger videoen under Spoiler Hyller oxo GYLLENDE TIDER da 😍😍😍😍😍👍👍👍👍 i Endret 23. juli 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ser at du poster herlig Gyllene Tider musikk her inne nå.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner MR SPEED for å ha postet bilder av de fire store i følge Cassidy Tvillingene. Nemlig: John Lennon, Paul McCartney, George Harrison, Ringo Starr ( Richard Starkey ) som utgjør The Beatles.❤️❤️🧡🧡💛💛💚💚💙💙💜💜🤎🤎🖤🖤🤍🤍💗💗 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Cassidy Tvillingene for dere er verdens største Beatles fans 😊😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene sier Hjertelig Tusen Takk for det vår Forumbestekompis @Entern🥰🥰 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) for de er mine forumbestekompiser også😊😊☺️☺️ 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 23. juli 2023 Del Skrevet 23. juli 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene Takker og Bukker og Neier.🙇♂️🙇♀️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå