Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene er født den 30. november 2003. Så vi er fortsatt 19 år og tenåringer har vi funnet ut, selv med den dårlige matematikkunnskapen vår.😉😉

Banner dere for det er jo så klart sant! Men, tiden flyr, og snart er dere bare ti år unna 30! Jeg banner dere også for jeg lurer på hvem av dere to som sover lengst! 

Lenke til kommentar
Just now, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene er to skikkelige syvsovere Deluxe begge to, men det varierer hvem av oss som sover lengst. Den som våkner først vekker den andre.:yes::yes:

Banner CC tvillingene for at dem ikke spør om å få sove 5 minutter til om den andre våkner først!  

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
1 minute ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for da legger heller Cassidy Tvillingene oss ned og sover 5 timer til begge to.🤣🤣

Banner CC for det er ganske farlig det der med å skal bare sove litt til, plutselig var flere timer gått :D Banner dere også for jeg lurer på om dere er begge to like flinke å lage mat? 

  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
4 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene har laget mat sammen siden vi var 11 år. Ciaran synes at Ciara er den beste kokken, og Ciara synes at Ciaran er den beste kokken.👨‍🍳👩‍🍳👍👍

Banner dere for dere er såpass ydmyk! Men hva er en matrett da Ciara lager "best" og en matrett Ciaran lager best? 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...