Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Bannetråden v3

Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
1 minute ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene synes at det er tryggest å dele forumkonto både her på Diskusjon og på KG. Grunnen til at vi synes at det er tryggest å dele forumkonto, er at vi begge to har opplevd å bli mobbet og hetset på sosiale medier da vi var yngre tenåringer.:yes::yes:

Banner CC fordi det var leit å høre. Slik burde det ikke ha vært. Håper det går bedre med dere i dag! 

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Just now, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for det er det som er mystikken med Cassidy Tvillingene at det bare er vi to som vet hvem av oss som skriver.😉😉

Banner dere to igjen for det gir jo mening det. Men jeg synes jeg kan se litt forskjellig skrivestil på dere to, uten at jeg helt vet nøyaktig hvem som er hvem sin. 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
30 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene kan bekrefte at vi har litt forskjellig skrivestil, men vi vil ikke avslør hva som er forskjellen for vi vil bevare mystikken rundt oss.:yes::yes:

Banner CC for at jeg brukte tid på å vurdere Cassidy Tvillingenes meldinger. Observerer variasjoner i setningsstruktur, fra enkle til mer komplekse setninger. Bruken av emojier varierer også, noen ganger rikelig og parvis, andre ganger mer sparsomt. Til slutt merker jeg at det er  forskjeller i tone, med noen innlegg som virker mer formelle og direkte, mens andre fremstår mer uformelle og samtaleaktige. Men må vel påpeke at dette kan være resultatet av forskjellige faktorer som humør, tidspunktet for skrivingen, eller individuelle skrivestilpreferanser.🤔📝 

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) said:

Banner Quakecry for Cassidy Tvillingene kan fortelle at når det kommer til emojibruken vår. Så bruker vi alltid to like emojier for det er greien vår. Og det andre som du nevner her, det forblir en hemmelighet hos oss to.:yes::yes:

Banner Cassidy Tvillingene for å gi oss alle på forumet en finurlig gåte med skrivestilen deres! Dere holder kortene tett til brystet når det gjelder ulikheter i stilen, noe som skaper en spennende utfordring for oss observatører. Det er dog greit å huske på at litt mystikk kan tilføre en ekstra gnist i hverdagen. Keep it up!

• Hjerte 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...