Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene lurer på om det er varmen som gjør at du må lade så ofte??👨🦰👩🦰 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner CC utslitt mobil batteri trykk trykk trykk snart svart se pm ikke ta ille opp 2 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner MR SPEED for å si trykk tredobbelt. @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ), takker og bukker og neier! Det blir bare fint vær i Trondheim hele helgen. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner SM sier trykk 3 ganger da tapper batteriet seg fortere da kan risiker mobilen må slåes på nytt 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner MR SPEED for å si at man bruker opp strøm hvis man sier trykk tre ganger. 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene synes at det er skikkelig kjipt for MR SPEED at mobilen hans begynner å svikte han. 1 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner Ciaran og Ciara for å synes at det er skikkelig kjipt, det synes jeg også. 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner SprengeMobil for jeg synes også det er kjipt 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner Entern for Cassidy Tvillingene håper at det snart ordner seg for MR SPEED og at han snart er tilbake her.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 CT, banner dere for jeg har koset meg med "E3" i går. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene må spørre på vegne av Huleboergutten og Huleboerjenten: Hva er E3??👨🦰👩🦰 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 8. juni 2023 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) CT, banner dere for å spørre om noe. 🙃 E3 er en stor spillmesse i LA der en haug med spillutviklere og utgivere samler seg for å snakke om kommende spill og planer til fremmøtte journalister. I år er den egentlig avlyst, nå er den mer splittet på hver av spillutviklere sine egne kanaler. 5 Kjente spillprodusenter: Nintendo Sega Capcom Square Enix EA (Electronic Arts) Det finnes drit mange spillprodusenter der ut, enn dette. 🤗 Endret 8. juni 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene synes at det høres ganske kult ut.😎😎🥰🥰 1 1 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Banner Cassidy Tvillingene fordi jeg er enig i at det høres kult ut 😊 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Bann one er kult dere husker da fikk info om RESIDENT EVIL 2 Remake mitt fikk vite verdens beste spill var gitt ut igjen hurra hurra capcom♥️❤️ 2 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Ent, banner deg for å være enig i at CT er enige. 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 (endret) Banner THED ER UENIG ER ENIG MED MEG SELV BRUK 29.000.kr på apel kjøpt ny mobil den her Klager på i går slutt lade mobilen måtte ladde mobilen 2 ganger da MÅTTE HA NY DEN HER ER blir 👎👎👎😡 Endret 9. juni 2023 av MR SPEED 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene håper at du snart får den nye mobilen din, sånn at vi har deg her hos oss igjen.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Banner den bestemte sove nesten nære på nesten dæva døde nei den sikkert lever sikkert noen timer til husk blir jeg bort da DØ MOBIL DA 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 9. juni 2023 Del Skrevet 9. juni 2023 Banner Meg selv hm har varmen taterlivet av dere eller ?????????????? Er 25 grader her nå @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) @SprengeMobil @TheDarkSycamore - SCM @Entern 2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå