Gå til innhold

Bannetråden v3


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Banner CC TUSEN TAKK :thumbs: 5 min nå er på bilde 174 da er et herk lete etter deler ja små deler da ja ja begynte fortsatte på den møka pc er IKKE DER tar bare ut deler da tok bilde bare for moro lar være røre musa er avtomatiske att trykker på musa da så starter pdf siden på nytt da 

 

IMG_3665.jpeg

IMG_3666.jpeg

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

CT, banner dere for jeg hadde rare drømer nå i natt, først var jeg med på og bygge en hoppbakke, en annen drøm så spilte jeg spilet som lignet på Darksider.

Og så i den siste drømen var jeg i en Zombieapokalypse verden og drepte alt det jeg så, og noen jeg trodde var zombier som ikke var zombier. Jeg lot en gutt leve, jeg spurte ham om han var en zombie før jeg drepte ham. Han sa; -nei, jeg er ikke smittet. Da sa jeg; -da beklager jeg at jeg drepte foreldrene dine og hunden. 

Av en merkelig grunn tokk han det veldig pent. Han burde egentlig hatet meg, siden jeg myrdet foreldrene hans. Jeg spurte til og med om det også, da sa han; jeg likte ikke foreldrene mine uansett og hunden var døende uansett. 

Det viste seg at han var den siste i huset.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

CT, banner dere for jeg sa det var tre drømmer ikke en. Men uansett, dem alle tre var så merkelig at jeg klarte og huske dem alle tre. Egentlig syns jeg ikke de var så veldig fasinerende og spennende, det var den merkelighets greia som gjorde sånn at jeg klarte og huske dem alle sammen.

Det er faktisk lettere og huske drømmer hvis man syns dem virker interessant eller at de er for merkelige. :yes:

 

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

CT, banner dere får øvelse gjør mester. Dette er en fin start hvis man vil klare og huske drømmene sine.

  • Ha en notisblokk ved siden av dere på nattbordet eller nærmeste bord. Og en penn.
  • Før man røyser seg opp av senga, deres tilfelle sofaen, dagen etter. Ligg og tenke på drømmen dere hadde, og så skrive ned det dere husker fra den drømmen(e) i notisblokken.

Dette er faktisk en fin start hvis man vil klare og huske drømmene sine. :yes:

Når man har gjort det en stund, så vil man faktisk klare og huske drømmene sine utenat, med uten notisblokken og en pen.

Endret av TheDarkSycamore - SCM
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...