Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene gir likes når vi føler for å gi det. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Banner Ciaran og Ciara for å bli Mr. og Mrs. 10174 nå. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Banner SprengeMobil for å se at Cassidy Tvillingene smykket oss med akkurat de titlene der.🏆🏆👑👑 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) Ct, banner dre få sZ,,,zzzzzzzzzZZ 😴😴😴😴😴 Endret 17. mars 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene ønsker deg favorittfinnmarkingen vår en Riktig Godnatt.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ønske TheDark en riktig god natt, det gjør jeg også. Jeg skal også legge meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ønsker deg også en Riktig Godnatt, forumkompisen vår.😴😴💤💤🥱🥱 Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Jeg banner C&C for å ikke være her på sekundet, når selveste JEG stikker innom. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner Sviskepott for nå ble du bannet av Cassidy Tvillingene, og vi synes at det er hyggelig og koselig å se deg her.🥰🥰 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner CC kan dere ROE dere ned 50% med deres liks på meg da Lenke til kommentar
Sviskepott Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner Mr Speed for å mislike laiks på en lørdag... Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner Sviskepott for Cassidy Tvillingene har falt i unåde hos MR SPEED.😉😉 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banne fri kommentar vet ikke men tanken ligger på å SLETTE KONTOEN her PERMANENT er seriøs post 110% er jeg sur ja er jeg sint ja er jeg forbannet ja er jeg dritt lei her ja dritt lei liks faen om jeg Ja 😡😡😡😡 jeg må tenke på det lenge det tar før det kommer med et svar om forsvinner ja eller ikke fra dere ps5 ds nei sletter ikke deg der Gmail sm nei sletter ikke deg der HAR SPERA CC I GMAIL INTIL VIDERE opp til dere løse opp gaven CC @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) LOGGER AV NÅ 😵💫😵💫😵💫😵💫 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 @MR SPEED, banner deg for hvorfor er du sint? 😲😳😖 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for MR SPEED er sint på Cassidy Tvillingene han mener at vi to gir for mange likes, og at vi poster for mye i enkelte tråder her på Lekeplassen. PS: Vi vet dette, fordi vi har også fått kjeft av han på PM. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 (endret) CT, banner dere for jeg tenker ikke så mye på det, jeg plages ikke av den type like spaming. Jeg tenker heller at det er artig og få masse liks. ☺️☺️ Men når det kommer til poster da kan jeg forstå det. Men jeg syns ikke dere spammer så mye da. 👍☺️ Endret 18. mars 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM Cassidy Tvillingene setter pris på de varme ordene fra deg. Men vi synes at det er ubehagelig siden vi har fått så mye kjeft på PM av han andre her, så vi synes at det har blitt litt utrivelig her nå. Så vi vurderer og være mindre her på Diskusjon og mer på KG i en stund fremover til ting har roet seg litt. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 (endret) CT, banner dere for det er forståelig det. Igjen er det også viktig å ikke ta det så nær av den grund. Vi alle er mennesker, ingen er like alle gjør feil innimellom. Deres valg, regner med dere kommer fremdeles til å føle søndags streamen min for det om? ☺️☺️ Endret 18. mars 2023 av TheDarkSycamore - SCM 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for svaret er ja, Cassidy Tvillingene gleder oss til søndagsstreamen din i morgen.🥰🥰🎮🎮 1 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 CT, banner dere for de har fått en PM fra meg. ☺️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå