MR SPEED Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (4 timer siden): Banner MR SPEED for Cassidy Tvillingene ble ikke lei oss, og vi to forstår. Og vi tilgir deg.♥️♥️ Banner CC tilgir hæææææ var ikke sint på dere 2 bare litt 1%på DS Mest på idiotene på YouTube da 😢😢😡 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner MR SPEED for nå skal Cassidy Tvillingene legge oss.👱♂️👱♀️🥱🥱 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 CT, banner dere for de skal sove når jeg er våken. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner TheDark for å ikke sove nå. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Spre-M, banner deg for han er også lysvåken nå. 👀 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner TheDark for å ha tegneserieøyne nå. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner SprengeMobil for nå er Cassidy Tvillingene våkne.😊😊☺️☺️ Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha stått opp nylig, og det er bra! SprengeMobil skrev (På 18.6.2021 den 20.17): Banner Ciaran og Ciara for å ha digget Amy Winehouse siden 2017-2018. Jeg har selv digget henne siden jeg var 17 år gammel. Jeg har Back to Black på CD, i tillegg til en CD-boxset som kom ut før jul ifjor, som består av studioalbumene Frank og Back to Black, samlealbumet Lioness: Hidden Treasures, konsertalbumet I Told You I Was Trouble: Live in London, samt et remiksalbum. Rettelse: Jeg begynte å digge Amy Winehouse først når jeg var 16 år gammel. Jeg så gjennom gamle poster for en stund siden, og jeg kom på dette først nylig. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner SprengeMobil for å forklare Cassidy Tvillingene når du ble Amy Winehouse-fan. Og Cassidy Tvillingene digger Amy Winehouse.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å se at jeg rettet opp i dette, og å digge Amy Winehouse, i likhet med meg. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene tenker ofte på den triste skjebnen til Amy Winehouse. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ofte tenke på den, det gjør jeg også. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene blir glade igjen, når vi tenker på at musikken hennes fortsatt lever.♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å bli glade igjen av å tenke på det, det ble jeg også. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene bare elsker musikk.♥️♥️🎼🎼🎵🎵🎶🎶 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner CC der var de ser på nå PS5 Alle spill PS4 Alle spill Gratisspill PS VR2😁 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Mr-$, banner deg for å ramse opp en liten liste. 📑📑 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner TheDarkSycamore-SCM for Cassidy Tvillingene skrev handleliste sammen i går kveld, men den gidder vi ikke ramse opp her. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner CC er ikke noen liste PSN♥️ 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 10. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2023 Banner MR SPEED for å si at det ikke er noen liste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå