SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner MR SPEED for å si nei, har Xbox Series S. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SM I WANNA ROCK 😁 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner MR SPEED for å nevne Twisted Sister-sangen. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SM hørt mye på TWISED SISTER NÅ 😁 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Spre-M, banner deg for å dobble tomle nå. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner TheDark for å ikke tomle nå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SM WEEE NOT😁😁😁😁😁 We're not gonna take it No, we ain't gonna take it We're not gonna take it anymore We've got the right to choose, and There ain't no way we'll lose it This is our life, this is our song We'll fight the powers that be, just Don't pick on our destiny, 'cause You don't know us, you don't belong We're not gonna take it No, we ain't gonna take it We're not gonna take it anymore Oh, you're so condescending Your call is never ending We don't want nothin', not a thing from you Your life is trite and jaded Boring and confiscated If that's your best, your best won't do Woah-oh-oh Woah-oh-oh We're right (yeah) We're free (yeah) We'll fight (yeah) You'll see (yeah) Whoa-whoa, we're not gonna take it No, we ain't gonna take it We're not gonna take it anymore We're not gonna take it No, we ain't gonna take it We're not gonna take it anymore No way! Woah-oh-oh Woah-oh-oh We're right (yeah) We're free (yeah) We'll fight (yeah) You'll see (yeah) We're not gonna take it No, we ain't gonna take it We're not gonna take it anymore We're not gonna take it (no!) No, we ain't gonna take it We're not gonna take it anymore (just you try and make us) We're not gonna take it (come on!) No, we ain't gonna take it (you're all worthless and weak) We're not gonna take it anymore (now drop and give me 20) We're not gonna take it (a pledge pin) No, we ain't gonna take it (on your uniform) We're not gonna take it anymore Oversett til norsk Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner MR SPEED for å nevne "We're Not Gonna Take It" hele 16 ganger. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Spre-M, banner dere for å ikke så ord så mye ganger. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner TheDark for å så dobbelt. Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene ser ikke dobbelt nå, noen av oss.😉😉 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ikke se dobbelt, og det er bra! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SM Bytta tiø VAN HALEN YEAH HOT FOR TEACHER 😁😁😁😁 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner Den finske Formel 1-føreren Kimi Räikkönen, som på bildet kjørte for Ferrari. Han gjorde det fra 2007 til 2009 og fra 2014 til 2018. Nei, det der var for dumt! Feil bruker! Da prøver jeg igjen... Banner MR SPEED for å høre på Van Halen nå. Gotta be bad, gotta be bad, gotta be bad, i'm hot for teacher! Unnskyld at jeg copypasta The Iceman, men det ble sånn. 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene er Van Halen-fans.😍😍🤩🤩 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å være Van Halen-fans, i likhet med meg og MR SPEED. 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SprengeMobil for Cassidy Tvillingene har vært Van Halen-fans siden vi var 14 år gamle. Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner Ciaran og Ciara for å ha vært Van Halen-fans siden 2017-2018. Jeg husker ikke når jeg ble Van Halen-fan, men det var hvertfall når jeg var yngre, mens jeg ennå gikk på barneskole. 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner SM ble det her i forumet da han som sørga for heter @SprengeMobil 😁😁😁😁 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 6. februar 2023 Rapporter Del Skrevet 6. februar 2023 Banner MR SPEED for å påstå at jeg sørger hæææææ? 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå